STUDIU: Soferii BMW sunt cei mai indisciplinati din trafic (+ sondaj)
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu efectuat in Marea Britanie pe un segment de 1.500 de participanti la trafic a dezvaluit faptul ca soferii BMW-urilor sunt cei mai indisciplinati. Potrivit realizatorilor studiului, 59% dintre cei intrebati au considerat ca soferii de BMW sunt cei mai indisciplinati, pe locurile urmatoare situandu-se soferii modelelor Subaru, cu 42 de procente, si soferii modelelor Audi - 30%. Printre faptele pentru care au fost blamati cei mai indisciplinati soferi putem enumera viteza excesiva, depasiri periculoase si intimidare in trafic.
Persoanele care conduc modele Mercedes-Benz au fost considerate ceva mai disciplinate de catre participantii la acest studiu, cu toate ca 27% dintre persoanele intrebate au considerat ca posesorii modelelor construite de marca din Stuttgart conduc indisciplinat. Toti soferii de autovehicule comerciale interogati recunosc ca se pot include si pe ei in categoria participantilor la trafic indisciplinati, iar 98% dintre repondentii sondajului considera ca soferii tineri sunt si un pericol pentru societate.
In sfarsit, soferii cu o varsta inaintata au fost considerati periculosi de 90% dintre participantii la trafic intervievati. In mod surprinzator, soferii de autobuze si autocamioane co masa proprie de peste 3.5 tone au fost considerati cei mai disciplinati participanti la trafic.Cand au fost intrebati despre propriul stil de condus si de disciplina de care dau dovada in trafic, niciun sofer de autoturism nu a declarat ca este indisciplinat: daca 25% dintre subiecti considera ca sunt excelenti la volan, 75% dintre acestia spun ca stilul lor de sofat este satisfacator. Directorul publicatiei britanice AutoTrader a dezvaluit faptul ca soferii isi schimba stilul de condus odata cu costurile ridicate ale folosirii unui vehicul.
Doua treimi dintre cei 1.500 participanti la trafic care au participat la acest sondaj au declarat ca au inceput sa conduca mai ecologic prin folosirea gamei inferioare de turatii. Peste jumatate dintre cei intrebati au marturisit ca si-au schimbat stilul de condus pentru a putea consuma mai putin carburant si pentru a-si reduce cheltuielile ce tin de transport.
Via | Cardealermagazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Si soferii care au BMW sunt cu nasul mai sus decat altii.
Pentru ca BMW are creer bun (motorul 7 titlu best egine in the world ). Si la orice liniuta la Semafor BMW rade asfaltul.
Si daca se intuneca un pic niste Drifturi tot cu BMW se fac si politia repede ii amendeaza.
NU cred ca exista un anumit producator de masini (BMW) care indeamna soferii sa calce pedala de acceleratie mai mult !
Totusi peste tot in tara sunt romi care conduc nebuneste BMW, Audi, Mercedes, etc cu nr straine (Bulgaria, Austria, Germania etc).
EPIC FAIL!!!!1111
- cei cu dacie berlina 1300 aia stiu ca Dacia lor costa cat o bara de Audi asa ca de ce sa nu ii rupa gura daciei pana ii sar pistoanele in baie
-cei cu Logan, au dat vechea 1300 la casat si acum frate si-au luat Dacia asta Logan ...OZN frate !!!....masina buna tata, merge bine si fuge calumea' =))
Cel putin la noi in tara BMW = legea smecherilor pe sosele.
Nu vezi un om normal, cu un statut social respectabil in BMW (un doctor, un avocat, un arhitect), cum de altfel se intampla in Germania de exemplu....pentru ca acolo nu oricine isi permite un BMW.
La noi, toata lumea are numa BMW in cap.....esti un amarat de stai la marginea orasului intr-o garsoniera, da faci foamea sa iti iei un BMW la second, cu care iesi la impresie si faci pe regele soselelor. De ce ?! Pentru ca "am BMW....sunt smecher....imi permit orice....ii fac pe toti la semafor....sunt ciumeg.....si nimeni nu ma intrece....sunt expert in manuirea volanului"
GRESIT !!! Esti un bou, care nu stie ce inseamna responsabilitate, nici fata de tine, nici fata de altii din jurul tau din trafic.
Uitati-va numa prin trafic cine are BMW....meltenii cu ceafa groasa si "schumacherii" intre 18 si 25-27 de ani. Iar mai periculosi decat oricine zic eu ca sunt incepatorii cu BMW.
Adica are taticu bani, ii cumpara la baietelu drag si scump BMW, ala e cu lamaia in geam, da face niste scheme in trafic sa il vada lumea ce mare sofer e, de te minunezi. Fereasca D-zeu !!!
'una peste alta' esti un mare bou. Du-te tu cu bemeve-ul tau si propteste-te in primul copac cocalar !
Personal ma feresc de SKODAri, Renaultisti si Loganari :D exact in ordinea asta. Consider soferul de SKODA acel impotent care n-a avut destui bani sa-si ia un VW si care se multumeste cu faptul ca are motor de VW :)))) si au niste impresii si basini de mama doamne ce nava spatiala au =)))
Va recomand sa mergeti macar cu un BMW din 1900Toamna sa simtit diferenta intre O MASINA si Restul ! Pur si simplu NU POTI sta dupa toti mototoii care n-au ce cauta pe sosele.
Defapt se stie ce mai multe accidente produc tantalaii in trafic decat vitezomanii.
Ciao va pup papa =))
Iesiti in soare poate va lumineaza mintea :))))
BMW - du-te la scoala, invata sa scrii si apoi sa conduci :))))
tine de respectu fiecaruia fata de restu lumii si de cat de sus-pus e.
P.S.: folositi mereu semnalizatorul si mai multumiti!!!
respect
numai o conduc si gay!
sa bag gat la toti conducatorii de bmw care se cred cu mari!!!
In primul rand, dupa cum probabil observati din comentarii si din trafic, indisciplina nu tine de marca masinii, ci de sofer, of course. Ca doar nu masina este indisciplinata.
Manelisti o sa vezi conducand toate marcile (totusi, pana acum nu am vazut nici unu cu o Toyota sau o Mazda mergand cu geamul coborat si cu maneaua pe turbo-volum...nu le plac masinile japoneze).
Deci don't blame the car. Daca vrei putere bruta, ia-ti BMW, vrei clasa ia-ti Mercedes-Benz, vrei echilibru ia-ti Audi, sau ce vrei tu. Nu va uitati la ce soferi conduc o anumita marca atunci cand va alegeti masina. Toate au avantajele si dezavantajele lor, chiar si mult-disputatul Logan.
Regula numarul 1 in trafic si in viata: Respecta ca sa fii respectat!
Toate cele bune si criza usoara.
GO BMW!
Evident ca nu cunoaste mai nimic despre masina aia,si nici nu o poate intretine corespunzator insa asta e singura lui solutie pentru a se face remarcat si invidiat de dusmani,si de ce sa conduca regulamentar cand poate merge cu viteza pentru impresie,de ce sa astepte pana se da si amaratul cu Fabia sau Punto pe banda 2,dar el da flashuri la intimidare,doar are o masina de "fite" acum,e un faraon ! Nu mai sta duoa toti muritorii.
Daca am raporta masinile la salariile din Romania nu ar trebui sa iesim din logan,punto sau fabia.In concluzie mentalitatea multora e devina ci nu marca de autovehicul,un frustrat il gasesti si in Dacia 1310 si in Bmw F01,sunt insa anumite categorii automobilistice pe care frustratii le prefera mai mult,in general masinile premium.A tanjit ani pentru o masina de fite,a cules struguri in italia si a construit case cu gandul ca merge cu "bemveul" cu 200 km\h prin cartier sa impresioneze pitipoancele si tovarasii de spart seminte,iar cand in sfarsit a strans banii pentru masina,impresia trebuie sa fie maxima,inconstienta e alimentata de dorinta pentru afirmare.
nu marca masinii ii induce soferului personalitatea lui in trafic si pur si simplu bunul lui simt.
la bmw treaba e mai delicata, datorita faptului ca sunt masini puternice si preferate mai de toate lumea.PROBLEMA e ca romanul is ia un bmw din '90(nimic rau in asta, si eu as vrea unu) , pe care uita sa il mai bage in service , la o revizie, ca nah are doar 220.000km, daca acest bmw scapa si pe mainile unui incepator e si mai grav, pt ca bmw vine cu tractiune spate deci senzatii super tari dar pericol in trafic!!!
Zicea cineva mai sus de taximetristi... ei bine, am fost si eu taximetrist si mai sunt cateodata, mai rar. Adevarul e ca dupa cateva ore in trafic, apoi zile, saptamani... nu stiu daca ma intelegeti, nu-i o meserie chiar asa usoara. Eu cand m-am apucat ziceam ca na, ce-i asa de greu decat sa conduci. Daca facem un calcul mic, gen: trafic, timp, oboseala, atentie, diversi clienti se aduna toate. Plus ca ajungi sa cunosti strazile ca-n palma.
P.S. Recunosc ca sunt si soferi de taxi care nu sunt facuti pentru asa ceva. De obicei sunt aia care nu lucreaza mai mult de 3-4 luni... maxim 5-6.
Numai bine!
e normal sa se simta frustrati si sa gandeasca in felul asta.
in alta ordine de idei, e normal sa parem indisciplinati daca ceilalti participanti la trafic "loganari" "skodari" etc. circula de parca ar merge cu spatele.
ca o paranteza ....ptr loganuri as implementa o banda separata gen banda de urgenta de pe autostrazi (masinile merg pe strada iar loganurile pe banda "logan")
Get Real Get a Life Get a BMW
BMW ESTE O MASINA DEOSEBITA, RAVNITA INCA DE MULTA LUME.
EU AM ASA CEVA, APROAPE NOU, CIRCUL PRUDENT CU EL, CA A COSTAT UN SAC DE BANI, MERGE PERFECT SI ITI OFERA SATISFACTII CUM PUTINE MASINI O FAC.
E O MASINA BUNA., DIN PACATE CONDUSA DE MULTI IRESPONSABILI IN ROMANIA.
nu conteaza marca masinii cat psihicu. intr-adevar tind si eu sa cred ca un frustrat ce are norocu sa urce putin in avere isi cumpara o masina premium...alegerea sa afirmanduse intr-un audi,bmw,sau merc....ca de lexus 100% nu stie.
Dar repet pana ajunge in acel stadiu conduce orice....
si ajunge sa se jure ca si hyundai sunt masini puternice numai pt ca el are una...
si cum la noi in tara este o moda, VW & TDI POWER deci....
BMW nu isi cumpara oricini, totusi, cocalari sunt mai multi in alte masini decat in BMW
si pe langa ei o mare parte sunt cei cu masinile inmatriculate in Bulgaria, la care eu sincer le-as da foc la toti
daca are logan, atat poate el, atat isi permite, poate omul ala strange din cur pana isi ia un "amarat" de logan
nu, nu am logan, nu conteaza ce am, ideea este ca multi dintre voi nici logan nu aveti si va face cu ochiul chiar si un logan chel
sunt o gramada de oameni idioti in trafic, indiferent de masina
de taximetristi nu ziceti nimic? acolo unde primeaza banul, curse multe si nu conteaza siguranta clientilor?
eu asta consider, VW, este in inima analfabetului roman
de tigani nu zice nimeni?
imi plac astfel de stiri, care sunt facute de un fel de CANCAN in lumea auto, pentru a irita si a arata adevarata minte a oamenilor
tu esti frustrat domnule? de unde si pana unde e la moda sa ai motor TDI sub capota? Pentru ca e un motor bun????
Frustat esti rau domnule ca vezi atatea masini TDI, fara sa stii cu ce se mananca. Am condus multe masini, chiar multe si pot spune cu mana pe inima ca nu exista motor mai bun decat un TDI pentru o masina second. Evident ca acuma au invatat si ceilalti producatori cate putin, dar sa fim seriosi, 1.9TDI din 1996 are un consum de 4.2 litrii la drum intins, o performanta greu de atins si in ziua de azi. Asa ca ciocul mic te rog, si nu vorbi in necunostinta de cauza.
Cu parere de rau, trebuie sa fiu de acord ca soferii de BMW sunt cei mai indisciplinati, dar asta din cauza romanilor, care greu pun mana pe o masina adevarata si atunci una veche si rupta in bucati... e pacat de masina.
Pe de alta parte, un BMW iti da sentimentul pe care a fost creat sa ti-l dea si in general un sofer de BMW (sau alta masina sport de calitate) se va simti mai sigur pe masina de sub el si va conduce probabil putin mai agresiv, nu neaparat mai prost. Un sofer prost e prost pe orice masina... Iar respectul in trafic nu tine de masina, eu conduc un 320d nou si nu am nicio problema daca ma depaseste un Logan sau daca trebuie sa stau pe autostrada in spatele unui tir pana depaseste, lucrurile astea tin de bun simt. La volanul celeilalte masini e un alt om, care in 95% din cazuri nu are intentia de a-mi face mie in ciuda. Sanatate si numai bine
asta e parerea mea. daca vroiam sa merg pe mijloc cu 80 imi luam logan de 6000 de euro
Daca esti un om mai asezat si nu-ti place sa risti, atunci nici nu prea are rost sa-ti iei BMW pentru ca daca ai bani iti poti lua Mercedes (e doar un exemplu) care e mai comfortabila decat BMW, dar mai putin sportiva, iar daca nu ai bani, atunci...iei in considerare aspectele practice ale problemei si nu caracterul sportiv.
E doar o chestiune de optiune personala. In orice caz, indiferent de ce masina ai, exista limite pana la care poti sa fortezi lucrurile. Am citit o statistica unde se arata ca soferii de curse (raliu, F1 etc.) sunt implicati in 50% mai multe accidente decat soferii obisnuiti. De ce? Evident, stiu sa conduca mult mai bine decat ceilalti, dar isi asuma si mai multe riscuri. Altfel spus, degeaba conduci de 10 ori mai bine, daca risti de 20 ori mai mult...
2. Da jos un sofer de LOGAN si suie-l intr-un BMW.
Sunt curios care va fi mai indisciplinat (...sa-i spunem) in trafic ....
O MARE GRESEALA : Nu mai numiti "soferi BMW" orice pricajit si orice complexat care nu-si poate permite unul, orice cocalar samsar care aduce in tara "o pisica de italia" sau orice sofer de ocazie care pune prima oara piciorul pe pedala unu BMW si "ii rupe dintii" ca sa vada ce poate, pentru ca maine va reveni la masina lui de zi cu zi. Adevaratii soferi de BMW sunt cei care au o continuitate in BMW, cei care au acelasi BMW timp de cel putin 3-4 ani... nu cei care le schimba ca pe ciorapi. BMW nu a ajuns atat de rau incat sa trebuiasca sa-l schimbi dupa cum bate vantu' ...
CATI DINTRE VOI SUNTETI SOFERI DE BMW ?
Probabil nu e cea mai buna masina din lume, dar are o istorie, are o personalitate, are un mod aparte de a se lasa condus, are cam tot ce-i trebuie ca sa te faca sa nu regreti ca ai ales o asa masina.
Sanatate tuturor, si nu uitati ca NU sunteti singuri in trafic : respectati ca sa FITI RESPECTATI !
@Sebastian Toma : "pe locurile urmatoare situandu-se soferii modelelor Subaru, cu un procent de 42%, ... " !??!? Tare mi-e ca nu se prea poate... incearca un "procentaj de 42%" sau "42 de procente" .... (un procent = 1%) .
treaba cu "BMW-fahrer" e cunoscuta de muuuulti ani in Germania....s-au facut multe sondaje pe tema asta.....deja e arhicunoscut termenul de BMW-fahrer ca fiind sinonim cu "sofer indisciplinat".....intr-adevar la noi, pe al doilea loc se afla cei cu logan cu 16V..... care se cred, cum a spus cineva mai sus, in BMW.....iar pe al treilea loc i-as pune pe conducatorii de VW....in special Golfuri 3 si 4, si Passat-uri(modelul anterior)....evident cu super motoare TDI de 70-110 cai, care cred ca Golf 3 ="micul Porsche"...
deci cei cu opel astra H, motor 1.4 16v
Problema este ca multi sunt nervosi cand conduc, nu au nici rabdare, nu stiu ce inseamna chestia asta numita respect, nu cunosc nici termenul "prioritate" sau chestii de genul asta. Dar sincer... eu am folosit claxonul doar 2 ori pentru ca oricum... si daca claxonez.... in cel mai bun caz, coboara vre-unul si mai imi iau si vre-o bataie.
Iar de soferii de BMW... masinile sunt bune, arata si frumos... dar soferii lor... nu am cuvinte sa explic cati sunt idioti, tampiti si cati chiar le aprecieaza. Iar soferii de Logan... pana acum erau sa ma loveasca vreo 50-100 de soferi de taxi, ca sa nu mai zic ca un sofer de taxi mi-a spart si o oglinda... intr-o maiastra depasire.
Eu mi-am permis doar o Panda si ma bucur de ea. Nu de alta dar imi fac treaba cu ea, ma duce in siguranta cam oriunde si consuma si putin. Plus ca este draguta foc si se parcheaza foarte usor.
eu am gasit solutia calmarii spirituale in trafic si am si pus-o in practica.mi-am scos claxonu.:D
asa ca ce vina au posesorii de BMW-uri? indiferent ca masinile au fost noi sau S.H.
de ce nu isi cumpara lumea la mana a doua cu 10.000 de euro renault, skoda, etc.?
o problema la noi este faptul k pe cat masina e mai scumpa, pe atat creste fudulia k acela este cineva...o fi el patron, cocalar sau nu stiu mai ce, dar pe sosea trebuie neaparat sa se vada si asta, k el e cineva...pacat k din cauza unora ca astia platesc si altii cu viata din prostia lor..
avem destule specimene pe sosele care conduc cu picioarele, nu cu capul, se filmeaza si fac tot felul de filmulete pentru a arata cat sunt de tari..sa nu uit k si multi taximetristi de la noi nu prea stiu carei treaba cu disciplina..
Nu toti conducatorii de BMW sunt cocalari cum cred unii (frustrati), dar nici nu trebuie dispretuiti cei cu Logan.Personal le dau dreptate in felul lor.Depinde cu ce scop iei masina.
Ba mai auzi pe unii care se afla in treaba ca nu ai vazut doctori si avocati prin BMW uri.Poi da, amaratule ,pentru ca BMW inseamna prin DEFINITIE sport.Logic ca persoane mai in varsta, cu familie care au nevoie de spatiu si nu au asa de multi bani nu o sa isi cumpere BMW ci o SKODA sau RENAULT.(ceva de genul)
Doctorii si avoactii se plimba cu Mercedes ca aia ii pt ei.Normal ca tinerii prefera ceva care inspira o sportivitate mai mare.
Azi m-am plimbat cu un seria 3 cabrio ,dar ...cum sa va explic hmmm...mana Dumnezeiasca
si-mi spui ca n-am pt ce sa traiesc........traiesc sa omor incompetentza tati ;)
Nu dragilor... asta e ROMANUL pe care tara asta la facut nesimtit indiferent de marca pe care o conduce.....daca i intrebi, sunt soferi exemplari......daca i intalnesti in trafic au aceleasi comportament ca si aici pe site..... jalnic fratilor....si trist...
Sunt posesorul unui bmw productie 2002 si sunt mandru de masina mea si atasat cu sufletul de marca asta.... si nu ma intereseaza care este procentul de "cocalari" care mai poseda asa ceva, dar n am sa cataloghez niciodata soferul dupa marca masinii, asa cum nici voi n ar trebui sa o faceti...
A scos unu o perla iar ceilalti au repetat, tipic efectului de turma super dezvoltat la noi in tara.....
Tot respectul celor ce stiu sa respecte..... o zi buna
Pune-ti odata mana pe volanul unui bimer...audi ori mercedes si sunteti leoarca!!!!
Doar o mica parere la comenturile acide!!!
TDI cel mai bun motor LOOOOOOOOOOOOL
VW se chinuie de nus cati ani sa lanseze un diesel de cilindree mica si NU POATE, NU POATE
lol, cel mai bun, HAHAHAHAHA
pustani care au scapat la masini puternice.....si nu sunt singurii din pacate.
...si mai e si un TDI de 1400 cmc pe Polo/Fabia/Ibiza
Deci, NU POTI, NU POTI...
Cum crezi tu ca poti compara o masina obosita din germania cu una noua , si aici nu ma refer la logan si tripleta deutch?
Vorbesti de Honda civic si Renault de parca ar fi biciclete .
Ce bmw are acelesi performante si dotari in bani cu type r sau cu megane rs cumparata de nou?Nici unul ,sigla aia costa deh.
Ai mers cu vreo honda 2009?Iti spun eu Honda accord modelul nou este superior bmw serie 3 pe aceleasi motorizari ,ca raport calitate pret.A ok bmw are un sprint mai bun ,who gives a fuck ,e cu 10/12 000 mai scumpa in aceiasi bani , este mai mic , mai urat, si MAI PUTIN FIABIL.Si sa fim seriosi daca tot ma intereseaza sprinturi de diferenta aia de bani sigur o fac mai rapida decat concurentul direct.
Concluzia cine vrea o emblema isi ia bmw iar baietii destepti isi iau honda.Diferenta 12 000 euro in buzunarul posesorului de honda,
Si sincer honda nu am condus...Renault in schimb da...si e mare...foarte mare diferenta abia dak se poate compara cu un 318 / 1999 si vb in cunostinta de cauza despre toate cele spuse mai sus!!!
Eu unul am condus Bmw (325i din 2008) si pot sa spun ca nu mi-a starnit entuziasmul pe care-l asteptam, iar in concluzie nu as da banii pe unul.
Cand spui ca un 330xi/xd e la acelasi pret cu un civic, se poate sa ai dreptate, dar o masina din 2005 ramane o masina din 2005, iar km aia pe care ii are isi spun cuv mai devreme sau mai tarziu. Daca tu esti fan Bmw, foarte bine, dar nu veni aici sa ne inveti tu pe noi ce masini ar trebui sa ne luam. Fiecare isi ia dupa posibilitate; si decat sa-mi iau Bmw (sau alta masina scumpa) si sa stau cu chirie cum am mai vazut, prefer sa-mi fac o casa si sa-mi traiesc o viata linistita ca masina am avut, am si o sa-mi mai iau.
Am uitat sa-ti rasp la prostia care ai spus-o cu Bmw-ul din 2004 vs Honda Civic Type R - daca ai fi stiut cate ceva despre masini, n-ai fi mai spus chestia asta, pt ca europenii sunt cei mai zgarciti in dotari (in special masinile germane, unde platesti pana si ca sa-ti scrie marca masinii) in comparatie cu masinile din japonia, care mi se par foarte echilibrate in raportul pret/dotari.
Ramai cu "BEMVEUL" tau ca eu traiesc linistit, chiar si la Zimnicea, desi nici nu cred ca stii unde e orasul asta.
Cauza ar fi ca de-abia au trecut de la Dacia sau de la o masina foarte slaba la ceva normal si li se pare ca sunt zmei. E adevarat ca pot atinge 170-180km/h ca si masinile mult mai serioase dar nu sunt la fel de sigure si controlabile ca acelea;Pentru acesti soferi nu conteaza. Au intrat si ei in clubul 180-cistilor si tin sa iasa in evidenta...
Sunt si destul dementi cu masini de peste 200 CP care sunt indisciplinati dar cred ca sunt o fractiune din numarul celor de mai sus.
acolo poate tiristii si cei d p autobuze is cuminti da la noi cel putin tiristii is nebuni, si in unele cazuri si ce d p autobuze/trolee/tramvaie
da cei mai indisciplinati indiferent de masini is taximetristii (or fi unii soferi buni da in trafic indisciplinati la greu)
am uitat sa zik k nu ei is buricul pamantului :P
si k respectul in trafic conteaza foarte mult si ei si prea plini de ei sa aiba asa ceva
Cat despre discutia voastra legata de bmw-uri, sunt convins ca majoritatea ganditi asa ptca in spiritul clasic romanesc va doriti sa moara si capra vecinului. In loc sa va simtiti fustrati ca X are 30 de mii E sa-si ia un 320, si voi va plimbati intr-un logan luat in leasing, mai bine v-ati folosi energia sa faceti si voi banii aia, si sa treceti de la caruta la masina.
Revenind acum la subiectu articolului, din pct meu de vedere mai multi tarani vezi in logan decat in BMW. S-a zis si aici, majoritatea posesorilor de logan sunt ex posesori de 1300 si cnd isi iau un logan au impresia ca e identic cu un audi, bmw, vw. Si da, e foarte stresant sa vezi 2 posesori de logan 1.6 70 cp cum se chinuie sa se depaseasca si tu cu 2.0 170 cp astepti 10 min sa termine taranii depasirea.
Ca sa nu mai zic de gandirea mioritica de genul "da ce ma suntem in oras si am 80 dc sa-i fac loc?".
N-aveti idee cum e sa te grabesti, sa ai 160-170 si sa ajungi in spatele a 2 loganisti pe podu grand unu cu 79 km/h celalalt cu 79.1 km/h depasindu-se, si desi le dai flash-uri sa te observe, taranii se fac ca nu te vad.
...numa bine!!!