STUDIU: Piesele predispuse la probleme pe timpul verii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Englezii de la Warranty Direct au făcut un studiu pentru a afla care sunt piesele predispuse la avarii pe timpul sezonului estival. Aparent, cheltuielile de reparaţii şi întreţinere ale unui automobil sunt mai mari pe timpul verii decât în sezonul rece, creşterea medie a acestora fiind de 10%. În plus, lunile august şi iunie aduc o creştere de 4% a incidentelor, 80% dintre cele mai scumpe facturi de reparaţie ale automobilelor fiind emise în cele două luni.
"Automobilele sunt complexe şi sensibile la mediul la care sunt supuse. Întreţinerea corectă şi un nivel de cunoştinţe de mecanică ajută, dar problemele tehnice apar chiar şi în cazurile acestea.", a declarat Duncan McClure de la Warranty Direct.
Clima din Regatul Unit afectează în mod special planetarele, punţile şi suspensiile, acoperind 25.39% dintre toate problemele tehnice din perioada iunie-august. Pe locul doi vin problemele "clasice", la sistemul de răcire al motorului, alături de problemele majore la motor, aflate pe locul trei în acest top. Problemele cu sistemul de răcire reprezintă 9.35% din totalul de defecţiuni, respectiv 9.16% din defecţiuni.
Sistemul de frânare este responsabil pentru 5.36% dintre defecţiunile întâlnite de clienţii Warranty Direct.Sistemul de direcţie reprezintă 4.77% din totalul defecţiunilor, în timp ce problemele cu acumulatorul, transmisia manuală sau instalaţia de climatizare ocupă, fiecare în parte, puţin peste 4.60% din totalul defecţiunilor. Piesele cu cele mai mici şanse de a avea probleme în sezonul cald sunt turbinele şi sistemele de aprindere, care reprezintă puţin peste 3.5% din totalul defecţiunilor, luate individual.
În cazul în care aveţi o problemă cu automobilul dumneavoastră şi căutaţi un răspuns gratuit, vă invităm pe secţiunea noastră de Întrebări şi Răspunsuri.
Via | WarrantyDirect
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Guvernul Statelor Unite ale Americii este pe cale să interzică vânzarea de mașini noi cu tehnologie din China și Rusia pe teritoriul său. Aceste mașini nu vor putea fi comercializate din cauză că prezintă riscuri de securitate națională. (15.01)
-
Guvernul britanic condus de Keir Starmer a anunțat că va interzice comercializarea de mașini noi cu motoare termice începând din 2030. Marea Britanie va interzice aceste mașini cu 5 ani de devreme decât fusese stabilit inițial. (09.01)
-
Ferrari 250 LM, mașina care a câștigat Le Mans în 1965, scoasă la vânzare pentru 25 milioane de euroFerrari 250 LM by Scaglietti, mașina care a câștigat ediția din 1965 a cursei de 24 de ore de la Le Mans, a fost scoasă la vânzare. Singurul Ferrari operat de o echipă privată și care a câștigat această cursă ar putea fi vândut cu peste 25 de milioane de euro. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
,,Este si normal sa ai atatea probleme, la o masina veche, de 15-20ani, si sa zicem ca varsta nu conteaza, dar, daca mai luam in calcul, ca sunt unele cazuri cu inmatriculari pe BG,