Reprezentanţii dealerilor nu sunt de acord cu aceste practici, ei fiind de părere că un test cu o maşină va transforma un client nehotărât într-un client decis să cumpere.
În ciuda recomandării de a conduce un automobil nou înainte de a-l cumpăra, reprezentanţii dealerilor le sugerează clienţilor să testeze mai multe modele înainte de a lua o decizie şi să facă programări la trei până la cinci reprezentanţe diferite, pentru a face comparaţii mai uşor şi pentru a menţine controlul procesului de achiziţie. Unii clienţi sunt intimidaţi de întreaga experienţă a reprezentanţelor şi preferă să termine cât mai repede comunicarea cu aceştia.Philip Reed, fost reprezentant al unui dealer de automobile noi şi actual editor senior la Edmundscom le recomandă clienţilor să încerce automobilul înainte de a-l cumpăra. "Dacă mergi cu maşina la munte, ar fi bine să urci pe un deal cu maşina de test. Dacă petreci mult timp pe autostradă, ar fi bine să testezi maşina nouă şi pe autostradă. Dacă ai o cale ferată pe drumul tău zilnic, ar fi bine să treci şi peste câteva denivelări. Coboară şi urcă în maşină de mai multe ori la rând, vezi cât de uşor sau de greu îţi este şi cum te simţi", spune Reed.
Via Freep.com
Niciuna din masini cu am testat-o inainte sa o cumpar.
Regret acum? Catusi de putin.
Ideea in ce ma priveste ar fi ca testul la volan este fie irelevant fie are o pondere prea mica.
Irelevant pentru ca masina isi arata valoarea in anumite situatii semi-limita pe care nu le voi testa la proba volanului. In plus daca nu le testezi in paralel, la distanta de minute si pe acelasi traseu anumite aspecte gen ruliu, oboseala franelor sau nivel de zgomot nu le vei putea distinge (oricum pentru astea gasesti teste peste tot)
Pondere prea mica pentru ca bun, hai sa zicem ca Octavia sta mai prost la trecerea peste denivelari scurte, este mai invechita si are jante urate iar Jetta sta pe sosea ca un mic clasa S, are tone de dotari optionale, este o aparitie noua si placuta si ce sa mai....cand m-am dat jos din ea la test eram terminat de placere.
Dar cand am ajuns acasa am constatat ca Jetta are in acelasi pret finisari mai proaste, pret cu 3000 mai mare, dotari incluse mai putine, spatiun interior mai mic, portbagaj mai mic.
Si uite asa pentru mine ca om cu buzunar limitat si cumpat mult ma abtin de la Jetta si iau Skoda.
(asta ar fi situatia a 2 masini avute). A 3-a am cumparat-o pe loc cand am vazut-o la SIAB 2007. Dragoste la prima vedere si gata :))
Ai uitat sa ne precizezi, pentru ca am vazut si argumentele tale, si cate dintre masinile SH "de Germania", stii tu... wv, opel, wv, bmw wv si.... wv cat de testate sunt inainte de achizitie. Testate de neamt la el acasa, ca romanul, el stie..."e bune, ieftine si te tine o viata"
n'asha?
Asa ca o hodoraoaga spalata si data cu ceara si ceva leduri se va vinde profitabil.