STUDIU: Nissan Leaf îşi reţine 47% din valoare după trei ani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O companie independentă din Marea Britanie a analizat criteriile de devalorizare ale lui Nissan Leaf, proaspăt ales Maşina Anului în Europa, anunţând că modelul nipon îşi reţine 47% din valoarea iniţială după 3 ani şi 50.000 de kilometri. Conform analizelor specialiştilor de la CAP, electrica celor de la Nissan reuşeşte să reţină o valoare mai mare decât modelele hibride şi diesel de pe piaţă.
Rezultatul direct al acestei informaţii este scăderea costurilor totale de întreţinere ale modelului japonez, care reuşeşte oricum să se comporte bine la acest capitol decât alte modele cu motoare clasice graţie lipsei reviziilor şi costurilor de încărcare reduse (circa 3 euro).
"Cumpărătorii pot să aibă încredere în faptul că Leaf nu-şi va pierde valoarea mai repede decât o maşină convenţională, verdictul experţilor industriei indicând acest lucru", susţine Paul Willcox, directorul Nissan Marea Britanie.
Preţul de achiziţie al lui Nissan Leaf în Marea Britanie este de 23.990 de lire sterline (28.600 de euro), biroul britanic al constructorului nipon deschizând lista de comenzi încă din luna seprembrie a acestui an.
Primele exemplare Leaf vor ajunge pe piaţa britanică în luna martie.via | Greencar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Suzuki a dezvăluit oficial noul eVitara. Acesta este primul model electric al mărcii și va fi lansat pe piața europeană în vara lui 2025. (04.11)
-
BMW a anunțat startul producției noului M5 Touring, varianta break a modelului de performanță. Noul model este produs la uzina germană din Dingolfing. Totodată, a fost anunțat și prețul de pornire pe piața din România. (04.11)
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
Eu zic undeva tot pe acolo , iar livrati bombe de mk pe canal de stiri mai baieti ?
Chiar sunt multe sanse ca o masina conventionala sa valoreze un pic mai mult de 47% dupa 3 ani si 50mii km .
Costuri de intretinere reduse ? De ce nu spuneti cat costa un set complet de acumulatori de schimbat , ma indoiesc ca acele baterii vor tine la 3 ierni de -30 de grade .
Iar va imbatati cu apa rece .
47% devalorizare e doar o cifra inaintata de niste oameni... oamenii asta, chit ca au 10.000 de diplome in spate, nu sunt descendenti de-ai lui Nostradamus... si nu va mai coditi atat, ca devalorizarea de 47% e rezonabila, in conditiile in care sta mai bine decat un hibrid sau un diesel.
A utilizat unu din voi acest tip masina sa vada care sunt costurile reale de utilizare ?
A facut cineva o analiza a costurilor de intretinere ? Credeti ca acumulatorii aia sunt vesnici si nemuritori ?
Numai vorbarie fara rost , va dati experti in vehicule electrice si pun pariu ca nici macar n-ati vazut unu pe viu .
Un diesel care este nou 20mii euro , al unei marci care isi tine cat de cat valoarea , dupa 3 ani valoreaza cel putin 13mii la utilizare normala , si cum naiba iti da tie ca sta mai rau decat 47% ? 47% inseamna mai putin de jumatate , adica 9500E . Gaseste-mi si mie un diesel pe piata cu 3 ani si 50 mii km care nou era 20 mii euro la 9000 , maine il cumpar .
Habar nu aveti ce vorbiti .
"daca ti-ai folosi putin si singurul neuron pe care il ai intelege multe!!"
lipseste ceva din exprimarea ta .
A si ai dreptate , esti cel mai destept si luminat , ma scuzi ca am indraznit sa te contrazic ,
scrii ca "se va scumpi imediat si energia electrica"
Diferenta e ca spre deosebire de petrol, electricitatea produsa din surse regenerabile este inepuizabila, tocmai de aceea pretul nu are cum sa creasca asa mult ca la combustibilii fosili. In plus, in viitor oricine va putea obtine energie electrica, netrebuind sa depinda de gigantii industriei.
http://www.green-report.ro/stiri/celulele-fotovoltaice-ultra-subtiri-inovatia-care-va-revolutiona-energia-verde
Daca o ca poate fi independenta energetic, apai o masina e o nimica toata
http://www.green-report.ro/stiri/casa-independenta-energetic-cu-pret-de-pornire-de-la-50000-euro
http://www.newz.ro/stire/92412/alimentarea-unei-masini-electrice-renault-va-costa-maxim-140-de-euro-luna.html
E f bine!
"performante de 2 lei" ?!!
ai auzit gradul de eficienta de peste 90% si cuplul disponibil pe toata plaja de turatii - chiar de la prima atingere a pedalei de acceleratie?
Intreaba-l pe Mircea Mester.
@vxf
costurile reale de utilizare sunt cele pe care le da Nissan: sunt costurile unei masini cu motor pe benzina de capacitate medie. Informatiile se gasesc in presa de specialitate si pe google.