STUDIU: Mini este brandul cu cele mai multe cliente
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ultimul deceniu a adus tot mai multe femei la volan. Doamnele şi domnişoarele au urcat în număr tot mai mare la volan, iar constructorii s-au văzut nevoiţi să îşi adapteze produsele în funcţie de sexul viitorilor clienţi.
Potrivit unui studiu, desfăşurat de compania Polk în toate statele Americii, ultimii patru ani au înregistrat o creştere constantă a vânzărilor de maşini noi către publicul feminin. Se pare că 38.5% din maşinile noi vândute în showroom-urile din SUA ajung la clienţi de sex feminin. Dacă privim în contextul pieţei din SUA, această valoare este în creştere cu 2.5% faţă de anul 2006.
Brandurile cu cea mai mare căutare în rândul publicului feminin sunt Toyota, Honda, Ford, Chevrolet şi Nissan. Dacă încercăm să privim însă la primele cinci branduri care se bazează pe clienţii de sex feminin, clasamentul se schimbă. Femeile reprezintă un procent important în cazul unor constructori precum Mini, Kia, Honda, Nissan şi Subaru.
Practic, aproape jumătate din clienţii Mini sunt femei, mai exact 47.9%.
Surprinzător, Kia se plasează imediat după subsidiarul BMW, cu un procent de 46.8%.Topul brandurilor cu cea mai mare cotă din piaţa feminină
Brand | Cotă de piaţă |
Toyota | 15.7% |
Honda | 14% |
Ford | 10% |
Chevrolet | 8.9% |
Nissan | 8.8% |
Topul brandurilor cu cei mai mulţi clienţi de sex feminin
Brand | Procent din vânzările totale |
Mini | 47.9% |
Kia | 46.8% |
Honda | 46% |
Nissan | 45.5% |
Subaru | 45% |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din Economic
-
Ford Ranger a fost cel mai bine vândut pick-up în Europa, în 2024. Este pentru al 10-lea an consecutiv când modelul americanilor ocupă prima poziție în segmentul său. (13.02)
-
Tesla a fost depășită pe piața mașinilor electrice din Germania de alte 3 mărci în luna ianuarie. Vânzările mărcii americane s-au prăbușit în prima lună a anului din cauza acțiunilor politice ale lui Elon Musk. (10.02)
-
Un nou raport financiar arată că Ford a înregistrat pierderi de peste 5 miliarde de dolari în 2024. Constructorul american se așteaptă să piardă și mai mulți bani în 2025. (10.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (5)