STUDIU: Internetul, principala sursă de informare pentru cei care vor o maşină
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu recent realizat de Colmar Brunton în Australia a scos la iveală faptul că ziarele şi revistele încep să piardă teren în faţa internetului atunci când vine vorba de tatonările care preced achiziţionarea unei maşini. 27 de procente dintre persoanele care au luat parte la acest studiu au declarat că televiziunea rămâne cea mai bună metodă de apreciere a valoarii unui brand auto, iar 24% dintre participanţi cred acelaşi lucru despre internet.
20% dintre persoanele care au participat la studiu au spus ca familia şi prietenii au o influenţă mare atunci când vine vorba de achiziţionarea unei maşini noi. 75% dintre respondenţi au declarat că lecturează recenziile publicaţiilor online atunci când se decid să achiziţioneze o maşină nouă, în timp ce doar 44% utilizează site-urile importatorilor pentru rezolvarea acestei probleme.
Studiul realizat de Colmar Brunton vine ca o lovitură pentru publicaţiile scrise, acestea fiind pe cale să piardă războiul cu internetul.
Doar 15 procente dintre participanţii la acest studiu au declarat că prin intermediul revistelor pot aprecia valoarea unei mărci auto. De asemenea, studiul a confirmat faptul că internetul rămâne prima alegere a oamenilor atunci cand se doreşte aflarea preţului unei maşini sau realizarea unei comparaţii cu un alt model dorit.
Via | GoAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
REVISTELE inseamna MARKETING curat , care da banul acela e mai bun.
De ce e asa ???
Pentru ca internetul e principala sursa de informare cand se achizitioneaza o masina .
MARKETING-ul e MARKETING , iar omul neinformat si care nu stie a fost si va fi MANIPULAT , marketing-ul e de mai multe feluri nu va asteptati sa fie scris iata BMW e mai bun ca Mercedes sau invers , sunt metode care favorizeaza sau in plus sau in minus cu un interes anume , sa aiba un impact asupra omului..