STUDIU: Internetul, principala sursă de informare pentru cei care vor o maşină
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu recent realizat de Colmar Brunton în Australia a scos la iveală faptul că ziarele şi revistele încep să piardă teren în faţa internetului atunci când vine vorba de tatonările care preced achiziţionarea unei maşini. 27 de procente dintre persoanele care au luat parte la acest studiu au declarat că televiziunea rămâne cea mai bună metodă de apreciere a valoarii unui brand auto, iar 24% dintre participanţi cred acelaşi lucru despre internet.
20% dintre persoanele care au participat la studiu au spus ca familia şi prietenii au o influenţă mare atunci când vine vorba de achiziţionarea unei maşini noi. 75% dintre respondenţi au declarat că lecturează recenziile publicaţiilor online atunci când se decid să achiziţioneze o maşină nouă, în timp ce doar 44% utilizează site-urile importatorilor pentru rezolvarea acestei probleme.
Studiul realizat de Colmar Brunton vine ca o lovitură pentru publicaţiile scrise, acestea fiind pe cale să piardă războiul cu internetul.
Doar 15 procente dintre participanţii la acest studiu au declarat că prin intermediul revistelor pot aprecia valoarea unei mărci auto. De asemenea, studiul a confirmat faptul că internetul rămâne prima alegere a oamenilor atunci cand se doreşte aflarea preţului unei maşini sau realizarea unei comparaţii cu un alt model dorit.
Via | GoAuto
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
REVISTELE inseamna MARKETING curat , care da banul acela e mai bun.
De ce e asa ???
Pentru ca internetul e principala sursa de informare cand se achizitioneaza o masina .
MARKETING-ul e MARKETING , iar omul neinformat si care nu stie a fost si va fi MANIPULAT , marketing-ul e de mai multe feluri nu va asteptati sa fie scris iata BMW e mai bun ca Mercedes sau invers , sunt metode care favorizeaza sau in plus sau in minus cu un interes anume , sa aiba un impact asupra omului..