STUDIU: Hyundai este brandul cu cei mai fideli clienţi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Orice brand auto îşi doreşte să obţină şi să păstreze loialitatea clienţilor săi. Fără îndoială este dificil în condiţiile în care fiecare competitor se străduieşte să vină cu propuneri din ce in ce mai atrăgătoare. JD Power a întocmit şi anul acesta un top al loialităţii clienţilor pe branduri, analizând piaţa din Statele Unite.
Surprinzător sau nu, pe primul loc s-a aflat Hyundai, coreenii reuşind să menţină loialitatea a 64% dintre clienţi. Ceea ce este însă cu adevărat surprinzător este faptul că în urmă cu numai doi ani, rata asiaticilor era considerată sub medie, fiind estimată pe atunci la 49%.
JD Power: "Calitatea Hyundai a crescut simţitor"
În comunicatul oficial publicat de JD Power se specifică: "Rata de loialitate în creştere pentru Hyundai este o urmare firească a faptului că gama de modele s-a extins, iar percepţia calităţii brandului a crescut simţitor în ultimul deceniu."
După Hyundai, JD Power aşează pe a doua treaptă a podiumului brandurile Ford şi Honda cu o rată de menţinere a loialităţii de 60%.
Pe a treia treaptă a podiumului se situează BMW şi Kia cu 59%. Aceştia din urmă, coreenii, se bucură şi de cea mai mare îmbunătăţire a loialităţii din 2009 până în prezent, în urcare cu 22 de procente.Motivele pentru care clienţii schimbă brandul
Studiul ameircanilor arată şi faptul că unul din trei clienţi care decid să schimbe brandul o fac pentru că nu găsesc tipul de vehicul pe care şi-l doresc în gama constructorului pe care îl părăsesc. Iată, deci, unul din motivele pentru care toţi producătorii vor să îşi lărgească gama. Alte motive pentru care clienţii îşi părăsesc brandul sunt costurile mari de întreţinere, diversele defecţiuni tehnice şi valoarea mică la revânzare.
Femeile, mai infidele decât bărbaţii
JD Power a scos la iveală şi faptul că femeile şi clienţii între 23 şi 47 de ani sunt cei mai predispuşi la schimbarea brandului. Bărbaţii şi clienţii mai în vârstă sunt ceva mai fideli brandului pe care îl deţin.
Tot ca un detaliu important, studiul a relevat faptul că Honda, Hyundai, Kia şi Mercedes reuşesc să-şi păstreze mai bine decât ceilalţi publicul feminin.
via | jdpower
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Renault a anunțat înființarea unor noi servicii destinate proprietarilor de modele clasice ale mărcii. Noul serviciu este disponibil, în prima fază, doar în Franța. (12.02)
-
Lancia Fulvia ar putea renaște în viitorul apropiat. Stellantis, grupul care din care face parte Lancia, a depus în urmă cu câteva zile o nouă marcă înregistrată cu numele celebrului model la Oficiul de Proprietate Intelectuală al Uniunii Europene. (07.02)
-
Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart a avut un număr record de vizitatori într-un singur an, în 2024. Peste 880.000 de persoane au vizitat anul trecut muzeul mărcii germane. (06.02)
-
Taxa auto se întoarce. Ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026
-
Volkswagen va lansa 9 modele noi până în 2027
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
Comisia Europeană lovește în mașinile cu motoare PHEV: teste de emisii mai drastice
-
Efectele Schengen: România economisește 53 de milioane de euro și reduce 95.000 tone de CO2 anual
Hahaha
RIP
In Europa altfel ar aratai clasamentul