Pe lângă autonomia ridicată, hibrizii care pot fi încărcaţi de la priză nu au nevoie neapărată de o infrastructură la fel de bine dezvoltată, iar o economie substanţială de carburant poate fi realizată prin încărcarea bateriei la domiciliu. În contrast, vehiculele 100% electrice obligă clientul să-şi încarce bateriile şi atunci când nu este acasă, ceea ce duce la necesitatea unei infrastructuri dedicate, mai ales când acele vehicule sunt folosite drept singurul automobil al familiei.
Cercetătorii sugerează ca guvernele să investească în vehiculele hibride care pot fi încărcate de la priză, în loc să sprijine dezvoltarea vehiculelor electrice cu acumulatori cu capacitate mai mare sau să creeze o infrastructură de încărcare pentru acestea. Studiul a concluzionat faptul că susţinerea guvernamentală a achiziţiei de vehicule electrice, a instalării de puncte de încărcare a vehiculelor electrice şi dezvoltarea unei reţele de încărcare pentru vehiculele electrice nu este cea mai eficientă folosire a fondurilor publice.
Se vede ca inca nu aflasera de stirea cu olandezii zburatori si benzile lor de incarcare a bateriilor preconizate pentru urmatorul deceniu, ca alta era concluzia.
Sau poate Exxon e ala care a comandat studiul, si daca tot e sa piarda, macar sa limiteze pagubele ??
Da, este foarte posibil ca rezultatul studiului sa fi fost influentat de petrolisti.
Joaca cu hidrogen este o joaca foarte serioasa asa ca nu o sa apara pe mana publicului muuuuuulti ani de zile.
Electricele prezente ofera performante deosebite si o economie fantastica in comparatie cu cele pe benzina. ($3 un plin)