Studiu Goodyear: Tinerii sunt interesaţi în principal de siguranţa rutieră

de Sebastian Toma
Luni, 05.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit unui studiu realizat de Goodyear, şoferii tineri sunt mai interesaţi de siguranţa rutieră oferită de noile lor anvelope decât de reducerea consumului de carburant.

Esential 25 de ani este vârsta maximă a şoferilor intervievaţi de Goodyear pentru realizarea acestui studiu.
6.500 de şoferi din 16 pieţe au răspuns la studiul Goodyear.
Goodyear a realizat un studiu de piaţă pentru a afla ce doresc şoferii tineri de la anvelopele lor. Potrivit studiului comandat de Goodyear, cel mai important lucru pentru tinerii şoferi este siguranţa rutieră, anvelopele care oferă acest lucru fiind mai bine văzute decât cele care sunt promovate pentru reducerea consumului de carburant sau pentru nivelul zgomotului exterior la rulare. Studiul comandat de Goodyear are rolul de a observa cerinţele clienţilor în raport cu noua etichetă europeană pentru anvelope, care a intrat în vigoare de la 1 noiembrie 2012 şi este valabilă pentru toate anvelopele produse începând cu 1 iulie 2012.

Studiul realizat de Goodyear a intervievat 6.500 de conducători auto cu vârsta de până la 25 de ani. Aceştia au fost selecţionaţi să reprezinte 16 pieţe (15 ţări europene şi Africa de Sud), pentru a afla ce dorinţe au şoferii tineri de la noile lor anvelope.

Cele mai importante criterii pentru şoferii tineri sunt conducerea pe carosabil umed, aderenţa la viraje, frânarea pe carosabil umed, conducerea pe carosabil uscat şi frânarea pe carosabil uscat. Aceste criterii au fost cotate cu peste 80% din voturi.

Urmareste Automarket
Şoferii tineri au considerat că eficienţa consumului de carburant, nivelul zgomotului interior şi nivelul zgomotului exterior au fost mai puţin importante în alegerea noilor anvelope, arată studiul Goodyear. În ceea ce priveşte modul în care tinerii conducători auto sunt informaţi despre anvelope, nici măcar jumătate dintre ei nu se informează de pe internet înainte de a achiziţiona un nou set de anvelope, cu atât mai puţin să întrebe comerciantul în privinţa acestora.

Via Goodyear

Comentarii (3)

  • Problema noii etichetari europene este ca nu reflecta nimic din realitate si asta se vede in testele ADAC de exemplu, unde cauciucuri cu D sau E la franare sunt peste unele etichetate cu C. E aceeasi poveste cu consumul declarat de producatorii de automobile.
    3 0
  • Asta pt ca tinerii merg mai agresiv si ii intereseaza mai mult eficienta unei anvelope in situatii de urgenta, mult mai dese in cazul lor. Este un rezultat care ar trebui sa dea de gandit autoritatilor in general. Cel putin in Romania, se conduce atat de haotic incat zici ca nici nu mai exista politie, se evita lumea doar cat sa nu faca accident. Asa inghesuiala pt castigarea unui loc cat mai in fata nu vezi nicaieri.
    7 0
  • Giga Motors
    Problema semnalata de @danny este nu numai reala, ci si dramatica, dar poate vom pricepe cu totii odata ca tineretul a fost scapat de tot din fraiele educationale traditionale, si nu numai la noi, ci peste tot unde factorii de decizie din familie, scoala si biserica sunt captati de alte interese decat cele trasate de Providenta.......Din nefericire, nu se mai pot indrepta lucrurile in vreun fel, fiindca e-tehnologia, muzica "trance" si curentul "kinky" de comportament public au permanent grija sa niveleze toate cutele de pe creierele tinerelor "sperante" :D
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru