Foarte mulți români optează, încă, pentru o mașină second-hand. Una dintre probleme este că majoritatea dintre ei se încred în noroc și se interesează prea mult de istoricul mașinii pe care intenționează să o achiziționeze.
Un studiu realizat de platforma carVertical, în 2022, arată că doar 45% dintre șoferii din România știu ce este un VIN (serie de șasiu) și au verificat istoricul unei mașini înainte de a o cumpăra.
Același studiu mai arată că 26% dintre români cheltuiesc între 1.000 și 3.000 de pentru o mașină la mâna a doua. Așadar, dacă nu fac toate verificările necesare, aceștia riscă să piardă acești bani și rămân cu o mașină cu probleme.
CARVERTICAL SE REINVENTEAZĂ
Platforma menționată mai sus vrea să fie mai vizibilă pentru clienți, așa că lansează o campanie de rebranding. Are un logo nou, o nouă schemă de culori și, nu în ultimul rând, un nou model de raport de istoric al vehiculului.
Noul raport va avea mai multe explicații despre înregistrările de date, precum și grafice informative și sfaturi.
În consecință, va fi mai ușor de înțeles pentru utilizatori. Vezi aici cum va arăta noul raport."Vrem să facem din raport o experiență mai vizuală, ajutând utilizatorii să ia decizii mai rapide cu privire la vehiculele de care sunt interesați. În plus, noul design ne va ajuta să oferim noi tipuri de informații în viitor," a dezvăluit CEO-ul carVertical, Rokas Medonis.
Totodată, platforma pregătește o aplicație revizuită pentru iOS și Android.
via carVertical
Pe Banditos nu il mai intreb fiindca el oricum e somer si nu are vreun motiv sa iasa din casa.
Nu mai muri atât de grija mea. Nu am Dacia Spring dar am alte 3 mașini, dintre care 2 sunt electrice. Deci stai tu liniștit că eu sunt bine.
Nu că nu-i important sa vorbim si sa scriem corect, dar nu sunt ei in măsură să corecteze, dar dacă nu au argumente se folosesc de chestii ieftine. Sunt doar niște cățeluși care latră din curte, când se “deschide” poarta, coada între picioare și mâlc.
Așa cum și pe tine te corectez când îți spun că inclusiv noaptea bate vântul. Dar tu ești deja o cauză pierdută. Să faci greșeli de gramatică poate avea o explicație, nu toată lumea a avut posibilitatea să meargă la școală. Dar să susții ca noaptea nu bate vântul e o prostie monumentă.
Hai, vă salut din coteț. Ham-ham!
Boala secolului 21: cu cât ești mai ignorant cu atât mai arogant. Și semnalizezi, că dacă nu te-a iubit maică-ta când erai mic acum cauți atenție pe internet.
adevarul e ca oamenii isi iau electrice dintr-un nevinovat egoism, pentru ca sunt infinit mai comode de exploatat, placute la condus si confortabile, pur si simplu viata cu ele si timpul petrecut conducandu-le devin mult mai placute,
eu si majoritatea cu care am relationat pe subiect experimentam o cu totul alta stare atunci cand conducem o electrica fata de vechea termica, anume relaxare, fata de obositoarea incrancenare si frustrare de la volanul unei termice. sentimentul de a te deplasa suplu si eficient nu se poate descrie usor in cuvinte.
in trafic bara la bara in oras sau pe dn-uri, atat de simplu cu electrica, atat de frustrant cu termica, cu ambalari, cu vibratii si smucituri de la stop-starturi sau la masini fara s&s, mai nasol, cu vibratii constante si consum de carburant, practic te uiti cum iti zboara banii din buzunar stand bara la bara, cu neplacuta senzatie de inertie la fiecare manevra de acceleratie-frana, cu disconfort termic dat de supraincalzirea motorului si contrastul de la AC pentru ca vei fi nevoit sa compensezi acea radiatie de caldura de sub capota prin utilizarea sistemului de climatizare. la electrica nu se incinge nimic, extrem de rar porneste clima.
in termica iti taie vreun nebun calea, te oftici instant, ca trebuie sa franezi, uzura placute si discuri si soc in anvelope, apoi reiei acceleratia, consum mare de carburant, tensiunea iti creste pana faci spume. in electrica e atat de simplu, doar ai ridicat piciorul din pedala, placutele si discurile stau alerte dar nu intervin, protejand si anvelopele de soc, in vreme ce ai si recuperat energia altfel pierduta la o franare mecanica si ii zici satisfacut in sinea ta nebunului du-te nebunule.
daca stai la bloc in cartier dormitor e mai greu cu incarcatul unei electrice, dar nu imposibil daca iti cauti solutii. in garajele subterane ale blocurilor mai noi sunt multi care si-au montat wall chargere pentru masinile lor electrice. adio deci noxe emanate in acele spatii insuficient ventilate, noxe inevitabil trase apoi in piept la coborarea din masina. iar daca stai la casa, cu atat mai lejer, o incarci in curtea ta oricand vrei si ai nevoie. adio trecut prin benzinarii.
clar ca la drumuri lungi vei opri mai des pentru incarcare, vei petrece mai mult timp pe traseu, dar totul este asumat si calculat inca din momentul deciziei de achizitie a unei electrice. e un minus dar compensat prin alte plusuri, unul ar fi adio service pentru reviziile anuale, ca un filtru de polen si lichid de parbriz isi poate pune oricine.
Dar ce sa stie un comunist ca tine, pe de o parte te inteleg, cand stai 5 ore sa incarci saracia aia de zoe pe care o ai, normal ca te plictisesti grav.