Producătorul automobilului va putea să monitorizeze cu atenţie paramentrii vehiculului respectiv, să-i evalueze starea tehnică, eventualele erori software şi probleme tehnice şi să invite utilizatorul la service din timp în cazul unor potenţiale probleme. Mai mult decât atât, proprietarii nu vor mai uita de întreţinerea vehiculului pentru că ar putea să facă programare la service direct din maşină, din mers, iar tehnicienii vor cunoaşte starea tehnică a vehiculului înainte ca acesta să intre pe uşa garajului, ceea ce va reduce timpii de diagnosticare şi reparaţie.
Cartea de service a vehiculului ar putea deveni, la rândul său, un element imposibil de pierdut sau de falsificat. Până la creşterea dramatică a popularităţii vehiculelor echipate cu internet, producătorii de automobile, reprezentanţii legislativului şi furnizorii de servicii de telefonie mobilă trebuie să dezvolte, împreună, soluţii pentru toate potenţialele probleme care ar putea fi cauzate de utilizarea incorectă a acestor servicii. Împreună, cei de mai sus trebuie să găsească o soluţie de protecţie a intimităţii utilizatorilor, un sistem cu adevărat eficient de protecţie împotriva viruşilor şi o soluţie de facturare simplă şi eficientă, care să fie avantajoasă pentru toate părţile implicate.Via AutomotiveNews (înreg.)
un scenariu interesant ar fi daca pe viitor hoti de masini se vor reorienta si vor deveni hacherii......si cu un simplu program sa aibe control total asupra masini(autonome)furate.......