STUDIU: 80% dintre clienţii modelelor hibride revin ulterior la motoare convenţionale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primul studiu despre loialitatea clienţilor de automobile hibride realizat de americanii de la Polk a relevat faptul că modelele hibride nu sunt atât de populare pe cât şi-ar dori constructorii de automobile. Aparent, două treimi dintre clienţii acestor modele aleg un automobil cu propulsie convenţională după ce renunţă la hibridul lor. Marca Toyota este excepţia care confirmă regula, 41% dintre clienţii de Prius achiziţionând fie alt hibrid de la Toyota, fie alt model hibrid în anul în 2011, potrivit studiului realizat de institutul Polk. Un alt element favorabil pentru marca niponă este faptul că 60% dintre clienţii Toyota care au deţinut un hibrid realizat de constructorul japonez au cumpărat un alt model Toyota atunci când şi-au căutat un automobil nou. Situaţia a fost favorabilă şi pentru marca Honda, 52% dintre clienţii de hibrizi de la Honda alegând să rămână la această marcă pentru următorul lor automobil, deşi doar 20% au ales un alt hibrid.
Între timp, doar 22% dintre clienţii de automobile hibride realizate de alţi constructori au ales un alt hibrid atunci când şi-au căutat un automobil nou.
Prezenţa hibrizilor în gama unui constructor de automobile este mai folositoare ca unealtă de marketing decât ca motor de creştere a vânzărilor. Aparent, tehnologia hibridă este un avantaj competitiv atunci când vine vorba atragerii de clienţi noi, iar Toyota este cel mai bun exemplu în acest sens – constructorul japonez oferind acum trei versiuni de caroserie ale gamei Prius şi o versiune hibridă a lui Yaris. În plus, Toyota Prius este oferit şi într-o versiune hibridă care poate fi încărcată şi de la priză.Specialiştii de la Polk consideră că provocarea majoră pe care o întâmpină constructorii de vehicule hibride este legată de reducerea costurilor. În prezent, vehiculele cu propulsie convenţională echipate cu tehnologie micro-hibrid sunt mai ieftine şi aproape la fel de avansate ca hibrizii, reducând avansul ecologic al hibrizilor clasici. Practic, popularitatea hibrizilor pe piaţa auto este limitată atât de costurile acestora, cât şi de diferenţa de consum dintre ele şi automobilele convenţionale echipate cu sisteme micro-hibrid.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Toyota in Romania
-
Toyota Auris facelift Preţ: 15.984 - 25.410 €
-
Toyota Auris Touring Sports facelift Preţ: 16.916 - 26.510 €
-
Toyota Avensis Preţ: 19.823 - 30.984 €
-
Toyota Avensis Station Wagon Preţ: n/a - 32.870 €
-
Toyota Aygo (2014-prezent) Preţ: 10.242 - 13.958 €
-
Toyota C-HR Preţ: 19.397 - 30.180 €
-
Toyota Corolla facelift Preţ: 16.185 - 24.514 €
-
Toyota Hilux Preţ: 31.535 - 39.467 €
-
Toyota Land Cruiser Preţ: 47.600 - 67.400 €
-
Toyota Prius Preţ: 28.162 - 31.832 €
-
Toyota ProAce (2013-prezent) Preţ: 22.087 - 27.427 €
-
Toyota RAV4 facelift Preţ: 26.658 - 37.283 €
-
Toyota RAV4 Hybrid Preţ: 33.449 - 38.815 €
-
Toyota Yaris Preţ: n/a - 19.220 €
-
Toyota Yaris Hybrid facelift (2014-prezent) Preţ: 16.780 - 20.760 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Hidrogenul e inca o solutie foarte scumpa si e inca intr-o faza incipienta de dezvoltare. Mult mai avansate sunt masinile 100% electrice pe baterii. Producerea lor in masa e deja posibila. Pana vom ajunge sa discutam de hidrogen in aceeasi termeni, bateriile vor fi la a 7-a generatie, iar multe din impedimentele actuale vor disparea.
Studiul a fost facut in SUA, de catre jurnalisti din SUA ... pe publicul din SUA --- ce "iubesc" cel mai mult americanii aia in ceea ce priveste masinile ?
Raspunsul este unul singur : "american muscle"
... cand vedem ca 80% dintre posesorii de hibride isi cumpara masini normale nu trebuie sa citim ca 80% dintre oamenii aia au fost nemultumiti de masinile hibride ... pur si simplu acei oameni nu au in cultura lor masini cu motoare de 80 de cai ... dupa ce te-ai dat cu un 427 de 500 de cai o sa iti vina ca dracu sa mergi cu o masina de putere "nedereminata". Este posibil ca multi dintre cei care revin la masini cu motoare clasice sa o faca pentru ca asta au intentionat de la bun in inceput. Poate ca, avand la dispozitie resurse financiare, unii americani au zis "what the hell, let's try this" .. dar avand in gand ca vor reveni la ale lor dupa experiment.
1. Ati cumpara un hybrid ... si ati merge imbracat hip-hop noaptea pe renumitele strazi ale LA ?
2. Sau ati cumpara un V8 de minim 300CP si ati merge in aceleasi locuri ?
Bioetanolul e o solutie de mobilitate, dar nu una care sa ne dea pe spate. In plus, mai e problema suprafetelor arabile limitate. De aceea multi o vad ca o solutie cu perspective limitate.
Viitorul cu siguranta va apartine masinilor full electrice!
Gazele sunt resurse limitate si au aceeasi problema ca etanolul: arderea lor nu degaja suficienta energie cat sa multumeasca.
Pe de alta parte, masinile electrice sunt o solutie viabila si in prezent.
La 15.700 € in Franta poti avea un Renault Zoe cu 210 km autonomie. Adica pretul oricarei alte masini diesel de clasa mica. Zoe este o masina de clasa mica. In ~3 ani vom discuta de autonomie dubla. Atunci ce vei mai spune legat de viitor?
de vreo 10 ani se tot spune ca in 5 ani o sa avem autonomie dubla si acumulatori la jumatate de pret ... dar pretul a ramas pe loc .. iar autonomia tot acolo este
personal m-as gandi de doua ori inainte sa mai cred ce balmajesc astia in pliante. Tehnologia evolueaza, dar evolutiile tehnologice sunt momentan scumpe.
@treaba cu hidrogenul - voi cam cum credeti ca se face propulsia cu hidrogen? .. vad niste mici indicii cum ca nu aveti toate informatiile.
http://driveco.ro/?p=4433
@raol
Tasteaza pe google: "Renault Zoe s-ar putea să fie un mare succes. Are argumente"
SI
"Renault Zoe 2014 ar putea avea o autonomie de 354 km"
Vedeti ce va da! :)
Mais il faudra patienter jusqu’en 2014 pour assister à la véritable révolution électrique de Renault. A ce moment sortira une deuxième génération de la Zoé. Elle disposera de 350 kilomètres d'autonomie. Des performances qui permettront de lever pas mal de barrières, et notamment de rassurer les angoissés de la panne sèche.
Pour réussir ce tour de force, l'essentiel du travail a lieu sur la batterie. Cette nouvelle génération devrait être produite dans la future usine de Renault à Flins, dans les Yvelines (78).
Un modèle concurrent offre une autonomie presque identique, il s’agit du coupé Tesla. Mais contrairement à la voiture américaine, Renault compte proposer sa Zoé à des tarifs abordables, aux alentours des 15 000 euros.
Sursa: bfmbusiness.com
Ecologistule , un calcul simplu : turism clasa mica , diesel, medie 15.000km/an , costuri combustibil 1000 si ceva de euro, costuri revizii obligatorii cateva sute , in 5 ani ajung la pretul de vanzare al unui Zoe , dar cu autonomie la drum lung de 1000 km , fara batai de cap cu alimentare la priza (asta daca ai unde) , fara limita de viteza ( la figurat ) , fara alte probleme ce pot aparea ( de altfel ca si turismele non electrice) , dar care costa oricum mai mult( vezi clientii japonezi amatori de hybrid si electric , care nu prea sunt incantati de fel de achizitiile ' verzi' facute)
Oricum, sa sustii bioetanolul ca solutie unica sau majoritara si apoi sa iei in deradere ecologia... ei bine asta denota ipocrizie.
Peace ...sau mai bine zis, ' green peace' :P
PS: sper ca nu esti un activist din gruparea cu acelasi nume.
Daca as fi in locul tau as digera un pic mai bine stirile care vin direct din canalele de marketing ale producatorilor auto ... as incerca sa obtin informatii pe cai un pic "ocolite" - http://web.mit.edu/newsoffice/ este o buna sursa de informatii (si mai sunt cateva in aceiasi "zona"). Este foarte usor sa "citesti" si sa spui mai departe ceea ce ai citit sustinand sus si tare ca ceea ce ai citit este adevarat ... dar este oare adevarat ce scot din burtica departamentele de marketing ale producatorilor auto? Nu am nimic cu tine si nici nu vreau sa degeneram, dar cand imi pui in fata un "argument" desprins dintr-un comunicat de presa ambiguu, orientat spre senzational, si fara un fundament solid ... nu prea imi cade bine :)
Cert este ca la tot pasul gasesti afirmatii de genul "peste x ani va fi super-mega-extra-bine" .. iar acei x ani se "reseteaza" la fiecare lansare noua ... si nici o lansare noua nu aduce nimic in plus fata de precedenta - nici la pret nici la autonomie.
@raoul - una dintre slabiciunile de astazi ale masinilor electrice este distanta foarte mica ce poate fi parcursa intr-o unitate de timp ... dar poti face o vacanta "cu opriri dese" si sa vizitezi de exemplu toata romania in doua saptamani ... doar sa-ti pui punctele de cazare la 100-150km distanta unul de celalalt :). Folosirea autonomiei reduse ca argument pentru aceasta discutie este un fel de "lovitura sub centura" ... nu zice nimeni ca nu-i OK ca argument, dar nu ajuta discutia.
@ Vasi sunt curios cu ce te deplasezi prin oras , asta ca sa vedem cine e ipocritul.
Ba da. Si nu trebuie sa fie neaparat un hibrid. Sunt masini care, cel putin teoretic nu au ce cauta pe piata si se vand bine, dar subiectul asta nu isi are locul aici.
Iar in privinta hibrizilor, cred ca masinile astea isi au avanatjul pana la un punct. Si in continuare pretul acestei tehnologii este unul ridicat. Cred ca daca se faceau cercetari constante in domeniu (sau mai bine zis daca se dadea frau liber cercetarilor in domeniu), pentru ca ideea masinilor electrice este de mai bine de 100 de ani, si aveau o evolutie precum a masinilor normale situatia era cu totul alta acum. dar ideea e mult mai complexa, in primul rand o mare parte din profitul companiilor petroleiere se datoreaza tocmai combustibililor auto, ar fi mult mai putine companii de echipamente pentru masini, pentru ca piesele dintr-o astfel de masina ar fi mai putine etc. Practic este ca un fel de joc de domino daca ar disparea automobilele cu combustie interna.
Sunt unele tari care incearca sa iti fure ochii si sa faca pe ecologistii, dand tichete de o anumita valoare daca alegi un hibrid sau o masina electrica. Ori cand va merge ministru mediului cu un I-Miev sau un Prius in locul unui A8 V12 atunci am sa ma gandesc ca lumea se misca intr-o directie mai buna.
"Un alt element favorabil pentru marca niponă este faptul că 60% dintre clienţii Toyota care au deţinut un hibrid realizat de constructorul japonez au cumpărat un alt model Toyota atunci când şi-au căutat un automobil nou. "
Ca sa vezi, inca ceva ce am incercat sa spun de acum cateva luni si cica mi s-a dat peste bot...
1. micile electrice (construite eficient cu materiale cat mai usoare si eficiente) nici nu polueaza.
2. micile electrice sunt...mici si usor de tranitat prin oras
3. micile electrice NU au nevoie de top speed mare ca oricum in oras peste 60kmh (in anumite zone) e ilegal. da mai faci o depasire, ceva se mai intampla, dar peste 100 in oras NU ai ce cauta.
si nu vorbesc de orase de provincie din romania unde in 15 minute traversezi de-a latul toata localitatea, ci de orase mari cu milionul de locuitori minim (si de fapt ma adresez la urbele vestice, nu la tara bananiera) si stai in trafic inghitind dejectiile diesel (sa fim seriosi, 90% din turbodieseluri sunt praf si fumega in draci, deci si FAP-ul ala e overrun) sau alte arsuri de combustibil fosili.
Orasele necesita electrice slabute pt masele de oameni si taxe de zeci de mii de euro pt cei care au motorizari peste 2l. hai sa zicem ca in 5 ani, peste 1500cmc. troleibuze tramvaie si metrou asigura suficient transport pt locuitori. cei care totusi au nevoie pt deplasari la firme se pot folosi de electrice mici sa nu pedaleze de nebuni sau sa se amestece cu masele de transpirati din transportul in comun.
dar, cand e duci sa cumperi gresie tre sa cobori draq din Q7 sa vada omu ca esti avut si tu sa ceri "discount, ca dincolo e mai ieftin". sa ocupi spatiu pt 2 masini oriunde ai parca. sa obturezi vizibilitatea in mod drastic celorlalti participanti la trafic.
rabe si alte utilaje mari banate definitiv. maxi taxi extraurbane numai de la periferii.
uitati-va la DUBAI in filmul misiune imposibila (ultimul). intr-un cadru indepartat se vede smogul. si acum 10-15 ani erau cateva turnulete tot de atatea etaje, si un cer curat.
nu sunt ecologist nebun, dar aceste aspecte nu ar aduce decat beneficii traiului in oras. si ar exclude nebunii si nesimtitii care pun in pericol pe ceilalti cu masini vechi si neingrijite (pot fi vechi si perfecte), sau masini noi de sute de cai putere care se cred regii tarii
Exista technologia masini electrice cu autonomie de 400 km pana la nelimitat dar pt un profit mai mare va aparea pe piata treptat.
Bio motorina este o solutie excelenta pe care o folosesc de 6 ani acuma si o produc in garajul meu cu costuri ZERO.
Sa nu mai vb ca nici taxa pe combustibil nu o platesc.
Acum ca am unde pun la stoc vreo 5 tone ca doar eu folosesc 1.5 tone pe an.
De vanzare se gaseste pe craiglist daca ai nevoie dar eu prefer sa stau sub radar si sa-mi produc necesarul meu.
Am mai vandut din cand in cand echipamentul de productie la cei ce vor sa faca la fel.
Dar eu merg si il iau pe gratis.
De la ulei vegetal la bio-diesel mai este doar un pas mic in procesul chimic de saponificare.