STUDIU: 80% din proprietarii de BMW Seria 1 cred ca masina lor are tractiune fata
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Presedintele consiliului de administratie BMW, Norbert Reithofer, a dezvaluit faptul ca 80% din proprietarii de BMW Seria 1 credeau ca masina lor are tractiune fata. Dupa cum stiti, BMW nu a produs niciodata un vehicul exclusiv cu tractiune fata, in ciuda faptului ca marca Mini produce doar automobile cu acest tip de tractiune. Astfel, seful BMW considera ca o parte din clientii sai, respectiv target-ul modelului entry-level care ar urma sa aiba tractiune fata, nu ar sesiza diferenta dintre tractiunea fata si tractiunea spate.
Noul model entry-level de la BMW va fi creat pentru a rivaliza Audi A1, iar platforma tehnica implementata pe acest model va fi utilizata si de urmatoarea generatie a lui Mini Cooper, care va debuta in 2013. BMW va fi astfel ultimul producator din trio-ul de constructori premium din Germania care va construi un model de clasa mini cu tractiune fata.
BMW doreste sa produca si sa vanda circa 1 milion de unitati ale noii platforme cu tractiune fata pana in 2015. Oficialii BMW s-au declarat surprinsi de rezultatul sondajului, dar s-au aratat incantati de faptul ca o mare parte din consumatorii sai accepta ideea unui model cu tractiune fata, in ciuda renumelui marcii pentru modele cu tractiune spate sau tractiune integrala orientate spre performanta.
Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
pe 80% din proprietarii de BMW ii intereseaza strict marca, dimensiunea si NECESITATEA de a avea o masina (chiar daca se numeste Serie 1)
Snobismul este tipic romanului iar incercarea de a caracteriza cateva zeci de mii de indivizi ca fiind snobi denota o simplitate in gandire de-a dreptul nesimtita atat timp cat masina, afara, nu este (neaparat) un simbol al pozitiei sociale ci doar un mijloc de transport.
Dar se poate abtine roamanu sa nu declare sus si tare ca el are 3 (trei) perechi de cojones cand lui nici nu i-au crescut tuleele?
Statistica este mondiala nu din Romania si multi isi iau BMW nu pentru tractiune ci pentru design, confort, motorizari etc.
Ma bucur ca exista oameni ca tine care gandesc atat de complex incat singura solutie de a comunica cu ceilalti este sa insulte si sa atace la persoana... ce sa zic icon... esti si civilizat si destept... te las...
Asta nu insemna insa ca in obtuzitatea ta nu ai pe undeva dreptate si anume eu ma referam la poporul roman fara sa iau in considerare ca acesta este un studiu global.
Deh e mai greu cu comunicarea, da ce sa-i faci... noroc cu oamenii superiori ca tine...
Nu de alta dar pot fi usor confundati cu mucosii ce cred cu tarie ca daca nu cunosti care este cursa pistonului in momentul x+1ms de la aprindere insemna ca nu meriti un BMW.
Asa se intampla cand publicul tinta il reprezinta fetitele de bani gata. Cred si eu ca vor sa scoata FWD. Probabil 50% din cei 80 necunoscatori au raspuns la intrebarea "Tractiune fata sau spate?" prin: "Cum adica tractiune?" si apoi s-au gandit ca daca merg in fata trebuie sa aiba tractiune fata =))))