STUDIU: 64% dintre americani se consideră şoferi "excelenţi"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu recent, desfăşurat de compania de asigurări Allstate, a scos în evidenţă faptul că americanii sunt foarte încrezători în calităţile lor la volan. Potrivit analizei, desfăşurată pe 1000 de subiecţi, 64% dintre americani se cred şoferi "buni" sau chiar "excelenţi".
Mai mult decât atât, 29% din cei intervievaţi susţin că regăsesc această calitate şi la prietenii lor. Totuşi, mai mult de jumătate dintre cei intervievaţi sunt de părere că şoferii slabi se află în statele învecinate. Aceeaşi părere proastă unanim împărtăşită există şi despre şoferii tineri sau cei mai în vârstă.
Deşi majoritatea celor intervievaţi s-au declarat şoferi buni, toţi au recunoscut că au avut erori la volan. 89% din subiecţi au recunoscut că depăşesc constant viteza maximă, 34% din ei au citit sau au trimis un SMS la volan, 45% au condus într-o stare avansată de oboseală, iar 15% au recunoscut că au şofat sub influenţa alcoolului.
Şi pentru a confirma "calităţile" la volan ale celor intervievaţi, Allstate susţine că 56% dintre subiecţi au fost implicaţi într-un accident, 29% dintre aceştia fiind şi vinovaţi.
via | egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
c what I did there ?
Un sofer ce nu se crede cel mai tare de pe pamant (deci nu vorbim de romani), el va merge la limitele legale, el ii atent, el ii preventiv. Prin urmare, sansele de a face accident sunt drastic reduse.
Dar cum noi romanii suntem o adevarata rasa superioara...nu cred ca-i cazul sa se faca un sondaj. Nu exista un sondaj in lumea asta...la care sa ne putem cobora.
Aici permisul auto îl faci in 1 ora cu tot cu examenul teoretic si practic.
Am condus prin Europa dar ca in SUA prosti la volan mai rar.
Astia shimba banda fără semnal de cotitura , dacă ii zici ceva îți arată fuck you, la semafor trec pe roșu cam 70% , cind schimba banda cam rar privesc in oglinda sa vadă dacă nu agata pe cineva, dacă schimb banda nici unul nu-mi da voie sa o schimb pot sa stau cu semnalizatorul aprins minute la rând pana se găsește vreun european sa franeze sa-mi dea voie sa intru si eu pe banda.
Pe Higway pe prinsă banda care teoretic e cea mai rapida , conduc astia care merg cel mai încet care in mod normal ar trebui sa țină banda din dreapta ei merg pe banda nr1 cu under limit si fac un trafic de km.
Sunt atâtea greșeli in traficul american ca va zic mai prosti nu sunt in lume.
Cauza e ca prea ușor dau permisele ar trebuie sa facă ca in Europa sa facă carte vreo 3-5 luni si pe urma sa susțină 2 examene .
in estul salbatic aka rrrrromania e cam la fel.
- degeaba folosesc semnalul, caci atunci se sesizeaza celalat si imi inchide spatiul, ca sa nu pot sa ma incadrez pe banda
- degeaba merg incadrat pe banda corecta, caci mereu vor fi mai presusii de lege care vin prin invaluire, si se aseaza primii, pe trecerea de pietoni sau chiar in mijlocul intersectiei
- degeaba merg legal, pe banda 1, ca acolo sunt opriti neregulamentar pe avarii toti ceilalti, si in plus gaurile cele mai multe sunt acolo
- degeaba folosesc viteza maxim legala caci semafoarele sunt atat de "sincronizate" incat tre sa stai la toate rosiile (asta e si o strategie de crestere a consumului deci si mai mult combustibil platit la petrolieri - dovezi circumstantiale din nefericire, caci concretul e prea bine ascuns)
- degeaba am verde cand meseriasii trec pe rosu (chiar si masinile de politie cand NU sunt in nici un fel de intervenitie) si chiar pietonii si biciclistii sar pe rosu precum japonezii in avioanele din WW2
- si cel mai important. degeaba respect eu legile cand politia nu le sustine pedepsind pe cei care comit infractiuni si doar stau la panda, sa ia spaga, sai ciuguleasca ceva, si cel mai grav sa fie cei mai cei la incalcarea legilor rutiere
asa, ca macar in usa e sistemul o idee mai sanatos fata de ce e aici. in europa de vest e posibil sa fie mai bine ca in usa, dar nu stiu concret ca nu am experimentat