Modelele de performanță din gama Audi RS vor continua să facă parte din oferta producătorului german și în viitor. Reprezentanții companiei spun că în scurt timp vor electrifica din ce în ce mai multe produse, iar această strategie va fi aplicată și modelelor de performanță.
Deși apariția unor versiuni electrificate ar putea duce la o ofertă ceva mai generoasă în segmentul de performanță, oficialii Audi spun că nu vor urma această tendință. Fiecare model va fi oferit cu o singură motorizare.
"Știm cum o să arate portofoliul și vrem să îl mențiem cât mai simplu. Fiecare model va putea fi comandat cu o singură motorizare. Nu are rost să oferim mai multe versiuni de motorizare", a declarat Rolf Michl, directorul departamentului de Vânzări și Marketing din cadrul Audi Sport.
În același timp, reprezentantul producătorului german menționează că ar putea exista strategii diferite în funcție de model.
"Poate vor exista direcții diferite pentru concepte diferite.
Dar indiferent dacă motorizarea propusă este electrificată sau convențională, fiecare model va fi dezvoltat pentru a utiliza un singur sistem de propulsie", a completat reprezentantul Audi Sport.Oficialul companiei germane menționează că divizia pe care o conduce are o abordare "pas cu pas" în ceea ce privește electrificarea gamei. Primul pas a fost deja făcut în momentul lansării lui RS6 Avant (foto). Break-ul de performanță este echipat cu un motor V8 de 4.0 litri și integrează și un sistem mild-hybrid la 48V. Următorul produs aflat pe lista diviziei de performanță este Audi E-tron GT, modelul electric urmând să fie prezentat spre finalul acestui an.
"Avem ca obiective principale realizarea unor produse care pot fi utilizate zilnic, dar în același timp extrem de performante. Există aspecte interesante ale electrificării modelelor de performanță", a declarat Rolf Michl.
Via | Autocar
Comentarii (1)