Pe fondul zvonurilor recente privind o posibilă fuziune cu Hyundai sau cu chinezii de la Great Wall, grupul Fiat -Chrysler se concentrează pe stabilirea planului de afaceri pentru perioada 2018-2022.
Noua strategie FCA vine ca urmare a provocărilor de pe piața mașinilor electrice și tehnologia vehiculelor autonome.
CEO-ul Fiat-Chrysler, Sergio Marchionne, a declarat că anul viitor vrea să renunțe la brandul Magneti Marelli. În opinia sa, separarea și listarea la bursă a furnizorului de piese auto ar fi cea mai bună soluție pentru valorificarea companiei.
În plus, Marchionne a reiterat faptul că brandurile Maserati și Alfa Romeo nu vor fi separate de grupul FCA. Referitor la posibilele fuziuni amintite mai sus, el susține că nu are “nicio tranzacție pe masă”.
Obiectivul lui Marchionne este să elimine pierderile grupului Fiat-Chrysler în 2018 și să își găsească un succesor, întrucât mandatul său expiră în 2019.
Via Autonews
De cand a venit au murit marcile legendare italiene rand pe rand.
Dar de "nascut" ceva a nascut FCA in ultima vreme.
Pana si divizia americana a pierdut Viper.
problema lor ca nu tin pasul cu Bosch si Continental
si ca trebuia vanduta de mult
dar...