Cupra a devenit o marcă de sine stătătoare în februarie 2018. De atunci, spaniolii au lansat mai multe modele, inclusiv unul electric, iar în 2021 au reușit o triplare a vânzărilor. Și nu se opresc aici.
Cu ocazia celei de-a patra aniversări, Cupra tocmai și-a anunțat noua strategie pentru 2022. În cadrul unui eveniment online, reprezentanții companiei au declarat că vor, în primul rând, o dublare a vânzărilor.
Apoi, Cupra va lansa anul acesta două modele noi despre care, însă, nu a oferit mai multe detalii. În 2024, electricul Tavascan va fi prezentat lumii întregi, iar un an mai târziu vom face cunoștință cu un alt vehicul electric, inspirat de conceptul UrbanRebel.
Revenim în prezent, când marca iberică lansează, de asemenea, Metahype. Pe scurt, un spațiu virtual în care "diverse mărci, startup-uri și creatori de conținut pot găzdui o mare varietate de evenimente și experiențe."
"Cupra2 Experience" va debuta tot în 2022 și va fi "o experiență de curse unică unde ceea ce vei conduce este real, dar ceea ce vei vedea este virtual." Mai mult, primul NFT de la Cupra (conceptul UrbanRebel) va fi vândut la licitație, iar cumpărătorul îl va putea "conduce" virtual în Cupra2 Experience.
via Cupra
Maybe the watermelons? Green on the surface and red on the inside.