Audi traversează un an modest din punct de vedere al vânzărilor și este singurul dintre cei 3 mari producători premium care înregistrează un declin comparativ cu 2016.
Constructorul de la Ingolstadt a comercializat 1.38 milioane de unități în primele 9 luni ale anului, spre deosebire de cele 1.53 milioane de unități BMW și 1.71 milioane de unități Mercedes.
Una dintre soluțiile pe care germanii le au în vedere pentru recuperarea decalajului este o avalanșă de lansări pentru 2018. Astfel, după prezentarea noii generații Audi A7 în această săptămână, constructorul va dezvălui anul viitor modele noi, generații noi sau facelifturi la o distanță de numai 3-4 săptămâni între ele. În plus, va exista și o platformă digitală modernă dedicată noii generații care va permite configurarea rapidă și plăcută a noilor achiziții.
Potrivit unor anunțuri anterioare, printre modelele pregătite de nemți se numără noile A1, A6, și Q3. În același timp, oficialii constructorului german spun că viitoarele modele vor prelua o serie de tehnologii disponibile pe noua generație A8, iar unul dintre "candidați" este funcția Traffic Jam Assist.
Avalanșa de lansări nu este însă surprinzătoare, întrucât strategia a fost anunțată și BMW la începutul acestui an.
Rivalii de la Munchen susțin că vor prezenta 40 de modele noi și actualizate, iar punctele de referință vor fi SUV-urile și modelele de lux. Prin urmare, în medie, vom vedea o noutate BMW la 1-2 săptămâni distanta.Via Caradisiac
Comentarii (1)