Ferrari FF, California şi Jeep Grand Cherokee au acelaşi ecran multimedia
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nu este un mister pentru nimeni că alianţele şi parteneriatele se încheie pentru a reduce costurile prin folosirea unor componente comune pe modele diferite. Totuşi, existenţa unui punct comun între modelele Ferrari şi cele Jeep nu va fi bine digerată de clienţii supercarurilor din Maranello.
Jurnaliştii publicaţiei egmcartech.com au descoperit o asemănare izbitoare între modelele Ferrari şi cele Jeep. O imagine surprinsă chiar la salon ne arată de fapt că pe Grand Cherokee şi sportivele California şi FF avem acelaşi ecran al sistemului multimedia, cu comenzi poziţionate similar. Asemănarea nu se întâlneşte doar aici. Ecranul de 7 inch este folosit de Chrysler pentru mai toate modelele Jeep, Dodge şi Lancia.
Faptul că Fiat şi Chrysler folosesc elemente comune nu este neapărat o surpriză, având în vedere că italienii deţin o participaţie majoritară în cadrul conglomeratului din Detroit. Ceea ce va surprinde pe mulţi este însă instalarea unui sistem atât de comun pe modele atât de exclusiviste ca Ferrari.
Fără îndoială, în spatele aceluiaşi ecran se ascund două sisteme de operare complet diferite, softul regăsit pe Ferrari fiind special creat pentru a putea reda parametrii de rulare ai supercarului şi alte funcţii complexe.
via l egmcartech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Nissan a anunțat oficial că va avea un CEO nou începând din 1 aprilie. Noul CEO al mărcii japoneze va fi Ivan Espinosa, actualul director de planificare al mărcii și îl va înlocui pe Makoto Uchida. (11.03)
-
Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un nou record pentru cea mai rapidă mașină electrică de serie pe circuitul Interlagos din Brazilia. Este al patrulea circuit pe care acest model stabilește un asemenea record. (10.03)
-
Alpine a anunțat că va închide definitiv comenzile pentru modelul A110 în 2026. În același an va înceta și producția actualei generații a modelului sportiv. (27.02)
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Dacia vrea un nou accesoriu în mașinile sale: pernă de voiaj sau accesoriu pentru câini
-
Noua Toyota C-HR+: SUV exclusiv electric cu autonomie de 600 km
-
SsangYong își schimbă numele în KGM și pe piața din România
Ce....doar Bugati trebuie sa aba butoane de Skoda???
Acum este in magazine acelasi produs chinezesc dar colorat diferit pt firme diferite.
http://www.autoevolution.com/news-image/aston-martins-built-with-volvo-parts-1976-1.html
Navigatia......mama ei !!!
Normal ca nu e banal deoarece sunt bani in buzunarul lor sub pretextul ca sunt masini americane cand de fapt 80% de continut este de import.
Pana si patrioticul si frumosul Dodge Ram este asamblat in Mexic cu majoritatea componentelor de import.
Dar daca tu esti asa de sigur facem un pariu si vedem care este realitatea.
In ziua de azi daca vrei o masina cu cat mai mare continut american va trebui sa alegi intre Toyota, Honda sau Hyndai.
VW e made in china.
@kumite - ia uita-te tu la o cutie cu discurile de frana si vezi ce scrie pe ele si poate ne spui si noua.
In Mexic si Canada se ASAMBLEAZA masini nu se fac componente si asta datorita la NAFTA.
Si pt surpriza ta nici macar nu sunt roman chiar daca cunosc limba.
Kumite sta cu un picior in Mexic si cu unul in Canada si are intre picioare ........
Inseamna ca sti tu ceva dar iti e rusine sa admiti.
Unde sunt asamblate transmisiile de Chrysler?
Chiar asa de dureros este sa admiti ce scrie pe cutia de piese auto?
EU sunt de vina ca EL nu e capabil sa fie onest.
Superb.