Peugeot s-a prezentat la Salonul Auto de la Paris, din 2004, cu trei concepte: Quark, 1007 RC și 907. Acesta din urmă se voia a fi "un răspuns pentru Ferrari Maranello", dar de fapt a fost doar un studiu de design care nu a ajuns niciodată în producție.
Conceptul Peugeot 907 a fost opera lui Gerard Welter (pe atunci șeful de design al mărcii franceze) și Jean Christophe Bolle Reddat. Cei doi l-au creat pentru a marca închiderea centrului de design de la La Garenne și deschiderea celui din Velizy.
Prototipul avea o caroserie confecționată din fibră de carbon, iar motorul era poziționat imediat în spatele roților față.
Propulsorul era un V12 de 6.0 litri, obținut prin alăturarea a două agregate V6 de 3.0 litri. Puterea era de 506 cai putere, suficient pentru a atinge o viteză maximă teoretică de 357 km/h.
Având o masă proprie de 1.400 de kilograme, conceptul 907 era capabil să atingă 100 de km/h în 3.8 secunde (estimat).
Așa cum spuneam, Peugeot 907 nu a fost construit pentru a ajunge vreodată în producția de serie.
În prezent poate fi admirat la muzeul Peugeot din Sochaux, Franța.
Altfel era un concept se putea bate de la egal la egal cu conceptul Ferrari GG5 din 2005.
Ai dreptate, dar da-mi voie sa te contrazic. Eu am impresia ca odata suntem intr-o perioada de aur a design-ului auto, poate si pentru ca progresul tehnologic permite utilizarea ledurilor peste tot. Din punctul meu de vedere, este pentru prima data cand toti producatorii au in portofoliu modele frumoase, fie ca vorbim de asiatici: Ioniq, 400Z, Juke, etc., fie ca vorbim de constructorii europeni: de laintreaga gama Peugeot pana la modele bine proportionate de la nemti. Bonus 1: avem interioare din ce in ce mai frumoase, pana si Dacia reuseste sa surpinda. Bonus 2: Ferrai renunta in sfarsit la muchiile si taieturile in exces si adopta un design mai fluid.