STI modifică Subaru Legacy 2.5GT
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
STI, divizia de tuning a constructorului Subaru, a prezentat în Japonia viziunea proprie asupra lui Legacy. Atât sedanul, cât și versiunea break a lui Legacy au "suferit" câteva modificări estetice și de performanță. La exterior, tunerii japonezi au redesenat spoilerul față al ambelor versiuni, au modificat spoilerul spate al sedanului, iar versiunea break a primit un eleron discret.
La interior, Subaru Legacy a primit o tapiserie din alcantara "asezonată" cu piele naturală, cusături de culoare roșie, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, scaune sport și covorașe cu logo-ul STI. În ceea ce privește modificările mecanice, Subaru Legacy a primit un set de suspensii de proveniență Bilstein și un sistem de evacuare sport.
Din toată această ecuație a japonezilor nu puteau lipsi jantele din aliaj de aluminiu. Acestea măsoară 18 inch și au fost încălțate cu anvelope de 225/45. Creația tunerilor de la STI va fi produsă în doar 600 de exemplare, fiecare unitate urmând să scoată din portofelul clienților 38.000 de euro.
Via | Subaru
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Subaru in Romania
-
Subaru BRZ facelift Preţ: 34.400 €
-
Subaru Forester (2013-prezent) Preţ: 29.393 - 44.000 €
-
Subaru Levorg (2015-prezent) Preţ: 33.290 - 37.290 €
-
Subaru Outback (2015-prezent) Preţ: 35.581 - 41.799 €
-
Subaru XV Preţ: 23.575 - 33.575 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
-
Germanii de la Dahler au dezvoltat un pachet de tuning Stage 2 pentru BMW M2. În urma îmbunătățirilor, motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă acum 630 de cai putere. (14.07)
si la banii aia...scuza-ma, orice BMW sau Audi sunt gunoaie scumpe si bune de nimic
o sa-mi sariti in cap voi astia fani germanica, dar Japonezii sunt mai buni
Ieri dricuri BMW, azi dricuri japoneze. Asta macar e mai rapid decat carutele alea din Germania.
On: Mai mult mi-a placut generatia anterioara la aspect.
La marca aceasta, intai se vorbeste de performante, apoi de aspect. Exista si Impreza break, unora poate sa le placa, altora nu. Fanii sustin cauza sedanului si de aceea cei de la Subaru revin cu aceasta varianta pe piata, dupa lansarea hatchback-ului, in 2007.
Important este ca au reusit, mai ales in cazul sedanului, sa aduca un aspect foarte bun, pe langa performantele cunoscute.
Nu degeaba Subaru a fost votata marca numarul 1 in Germania, pentru 2 ani consecutivi. Noile modele confirma si probabil vor contribui la consolidarea pozitiei pe piata.