Carlos Tavares, șeful grupului Stellantis, a vizitat uzina din Cassino, Italia. Inaugurată în 1972, fabrica produce, în prezent, modele ca Alfa Romeo Giulia și Stelvio, dar și Maserati Grecale.
Cu această ocazie, Tavares a anunțat că la uzina italiană vor fi produse modele cu zero emisii care vor avea până la 800 de kilometri autonomie. Acestea vor avea la bază platforma STLA Large.
Pentru moment, oficialul portughez nu a nominalizat modelele cu zero emisii care vor fi produse aici.
Până în 2025, Stellantis vrea să investească mai bine de 30 de miliarde de euro în electrificare și soluții software. Aceste investiții fac parte din planul strategic Dare Forward 2030.
În următorii șapte ani, grupul condus de Carlos Tavares vrea să reducă la jumătate emisiile de CO2 și să devină neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2038.
via Stellantis
Adica asta declara ca se opune electrificarii si votarea noilor norme din 2035 si acum vrea electrice cu 800 km autonomie.
Mai sa fie, asta se alatura papagalilor de la BMW, VAG...
Si apoi se vorbeste de inflatie? Pai astia genereaza inflatia. Corporatiile din energie si petrol (OMV are cifre record de profitabilitate la finalul lui 2022, mult peste normal), corporatiile auto ridica preturile fara justificare. Nu este nici o criza de nimic. Ci doar ei declara "criza" si apoi ridica preturile fara motiv. Asa se formeaza inflatia. Si guvernele tac malc, ca doar politicienii sunt sponzorizati de aceste corporatii in campanii electorale, si deci le fac pe plac dupa ce sunt in functii.
sunt sigur ca pot face si mai mult daca nu se gandesc doar la profit.
Si Italia nu se opunea interzicerii masinilor cu motoare termice din 2035?
Acum investesc 30 MILIARDE pana in 2025 in electrificare???
Adica facem declaratii ca sa vorbim?
16-24 0.7%
25-34 11.2%
35-44 15.4%
45-54 18.4%
55-64 19.2%
65 or over 35.1%
In vest majoritatea stau cu chirie, nu sunt proprietari. Dar dacă locuiești cu chirie la o casa tot ai acces la garaj, și/sau loc de parcare în afara carosabilului.
Realitatea e ca lumea nu vrea electrice, in ciuda propagandei, abia se vand, nu reprezinta mai mult de 10%, sunt praf si pulbere.
Case sunt, întrebarea este câte sunt si câte vor fi pregătite pentru o electrică si câți dintre cei care stau in chirie doresc o electrică?
Dacă prețul nu este o problema o electrică este o soluție buna pentru unii si cel mai probabil vor devenii mai accesibile pentru mai mulți posibili clienți… dar nu văd momentan suficient potențial sa susțină planul de a interzice clasicele din 2035. Nu este ca si cum ai interzice paiele de plastic pentru băuturi, fără masini si transport ne ia naiba rapid.