Format oficial în ianuarie în urma fuziunii dintre Fiat-Chrysler și PSA, Stellantis își propune să fie unul dintre liderii pieței în această tranziție către un sector auto care să fie dominat de mașini cu emisii reduse sau chiar zero.
Grupul își propune ca toate modelele pe care le oferă în Europa să aibă versiuni electrice sau hibride până în 2025. Pentru 2021, compania speră că vânzările sale de vehicule electrificate vor ajunge la 400.000 de unități, de aproape 3 ori mai multe decât în 2020.
CEO-ul Carlos Tavares a prezentat acum noi obiective pe termen lung privind electrificarea.
Până în 2025, 38% din vânzările europene ale grupului ar urma să fie reprezentate de mașini electrice și hibride, față de ținta de 14% pentru acest an.
Până în 2030, vânzările de vehicule electrificate ar urma să ajungă la 70% din total în Europa, respectiv 35% în Statele Unite, potrivit lui Tavares.
Stellantis va prezenta acționarilor o strategie detaliată privind electrificarea și noile tehnologii pentru mașini electrice în data de 8 iulie.
Via Automotive News
Suita de măsuri de siguranţă excesive, benefice dar cam excesive, şi mai ales lăcomia producătorilor auto au dus la preţuri foarte mari.
Important e să ai ofertă cât mai mare şi concurenţă pentru preţuri mai mici.
Mulţi nu vor maşini autonome, mulţi poate nu vor nici maşină, dar cei care vor să îşi cumpere ceea ce îşi permit.
Dacă sunt în raza de a alege într-o termică şi EV / PHEV le recomand din toate punctele de vedere să meargă pe varianta EV / PHEV.
Hai, să fim sănătoşi şi să prindem EV SH dacă nu avem bani de nouă.