Stellantis a fost nevoită să oprească producția la trei dintre fabricile sale din Europa din cauza unei greve la o fabrică operată de MA France, un furnizor de piese metalice ștanțate.
Angajații de la fabrica MA France sunt îngrijorați de planurile de mutare a producției în Polonia. Aceasta funcționează în prezent pe un loc utilizat de PSA până în 2014.
Cei de la Stellantis au fost nevoiți să întrerupă operațiunile la două dintre fabricile sale din Poissy și Hordain din Franța și la o facilitate britanică din Luton, Marea Britanie. Stellantis speră că va putea să reia producția în curând, discuțiile fiind deja în curs la fabrica MA France.
Fabrica Poissy a constructorului auto produce modelele DS 3 și Opel Mokka, în timp ce situl Hordain construiește vehicule comerciale, inclusiv Peugeot Expert, Citroen Jump și Opel Vivaro. Stellantis produce, de asemenea, vehicule comerciale la uzina din Luton, iar începând cu anul viitor, va produce camionete electrice de dimensiuni medii pentru Opel, Citroen, Peugeot și Fiat.
Aceasta nu este singura problemă de producție cu care s-a confruntat Stellantis.
Mai devreme în această săptămână, s-a dezvăluit că producătorul va trebui să continue să plătească unui furnizor de angrenaje și pinioane pentru transmisia mărcii, numit MacLean-Fogg. Dacă nu plătește, MacLean-Fogg poate opri furnizarea pieselor, iar Stellantis ar putea fi nevoită să-și închidă fabricile din Kokomo, Indiana.Stellantis a fost de acord să plătească MacLean-Fogg 1.4 milioane de dolari în martie, după ce furnizorul a întrerupt activitatea la fabricile de transmisii prin reținerea pieselor. Un avocat al furnizorului a dezvăluit recent că această plată nu a fost efectuată și, în schimb, Stellantis a dat în judecată furnizorul.
Comentarii (0)