La începutul lui martie 2020, cu puțin timp înainte de pandemia de coronavirus, Asociația Industriei Auto din Germania (VDA) a decis să mute tradiționalul Salon Auto de la Frankfurt la Munchen începând din 2021.
Evenimentul este programat între 7-21 septembrie 2021 și promite să aducă o serie de schimbări care să stârnească din nou interesul publicului.
În contextul pandemiei de coronavirus, organizatorii spun că Salonul Auto de la München va fi unul “hibrid” cu evenimente online și fizice. Aceștia consideră că formatul digital va fi mai atrăgător atât pentru constructori, cât și pentru vizitatori.
Însă nu suficient de atrăgător pentru Stellantis, care a transmis că brandurile sale nu vor participa la evenimentul de la Munchen. Potrivit presei internaționale, Opel va prezenta noua generație Astra cu o lună înaintea salonului auto menționat.
Pe lista producătorilor care nu vor participa la evenimentul din septembrie se mai numără Jaguar Land Rover, Toyota sau Kia.
Până acum, printre producătorii care și-au confirmat prezența se numără BMW, Daimler, Volkswagen, Daimler, Hyundai, Nio sau Polestar.
Via Automotive News (înreg.)
şi uite aşa clienţii, vizitatorii sunt cei care suferă