Unele dintre cele mai puternice mașini de serie din lume au fost dezvoltate de specialiștii SRT, divizie aflată în subordinea grupului Fiat-Chrysler.
Un exemplu recent ar fi Dodge Durango SRT Hellcat (foto), cel mai puternic SUV de serie din lume la momentul lansării, acesta fiind echipat cu un V8 de 6.2 litri care dezvoltă 720 de cai putere.
Crearea Stellantis prin fuziunea FCA-PSA a dus însă la o reorganizare structurală, iar divizia de performanță SRT a fost desființată. Grupul spune însă că angajații fostei entități au fost păstrați și integrați în divizia globală de inginerie de la Stellantis.
Oficialii companiei subliniază că Stellantis va continua să dezvolte modele de performanță pentru branduri precum Dodge, Jeep sau Ram.
Noua generație de modele de performanță de la Stellantis va folosi "know-how-ul" SRT, dar cel mai probabil va fi lansată sub o nouă titulatură.
Via Carscoops
daca faceti la fel si cu SRT, va doresc "succesuri"
v-am mai zis io dar repet pentru posteriorul posteritătii - ȘI viitorul FCA inseamna 50 maserati produse pe an pentru aia cu biciu si 50 milioane de dube autonome pentru restul.
cu gratii la geamuri dubele, ce credeați?
O alianta contra naturii.
Marcile americane din grup au decazut mult de cand au componente Fiat.
Pe deasupra au intrat si francezii in hora.
I s-ar fi potrivit mai bine numele Descentis.