În ultimele zile, Carlos Tavares a fost criticat în special pe piața din Statele Unite de către mai mulți dealeri ai grupului multinațional din cauza vânzărilor în scădere din ultima perioadă. Situația pe piața nord-americană este percepută ca fiind dezastruoasă, după ce în iulie și august, Stellantis a redus stocurile de mașini cu circa 40.000 de unități.
Acum, potrivit unor informații apărute în presa italiană și cea americană, se pare că Stellantis are de gând să-l înlocuiască pe Tavares odată ce contractul său va expira. Mai mulți oficiali ai grupului multinațional susțin că începutul căutărilor pentru un CEO nou este o procedură normală, iar aceștia mai adaugă și faptul că sunt șanse ca Tavares să rămână în funcție prin semnarea unui contract nou. Actualul mandat al lui Tavares expiră în ianuarie 2026.
Carlos Tavares, devenit cunoscut prin declarațiile sale deschise și la obiect, se află la conducerea Stellantis încă de la înființarea grupului în 2021.
Sub conducerea lui, Stellantis a devenit cea mai profitabilă marcă de automobile din lume în 2023, iar unele mărci, în special Lancia, au cunoscut o renaștere pe scena auto.La final, John Elkann, președintele Stellantis, care este în prezent cercetat pentru evaziune fiscală, a declarat că începutul căutării unui nou CEO nu are legătură cu performanțele slabe ale grupului din acest an.
via Economica
Nu raspunde nimeni pentru deciziile luate de acesti superCEO, decat angajatii care vor fi demisi.
Valabil in cazurile soft, cum e in cazul Stellantis, pana la cazurile grave, gen Boeing, AIG si alte corporatii care au facut praf economia in 2008.
Pai...Stellantis e marca sau e grup?