Statul italian e gata să ofere 100 de milioane de euro pentru ca SUV-ul Lamborghini să fie produs în Italia

de Mircea Meșter
Marti, 05.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Surse din cadrul Grupului Volkswagen susţin că guvernul italian condus de Matteo Renzi e gata să ofere scutiri de taxe şi beneficii pentru ca Lamborghini să producă viitorul său SUV în Italia.

În timp ce mărcile auto prezente în România se roagă de ani buni de guvern să le pună la dispoziţie o infrastructură măcar acceptabilă pentru a putea să-şi continue activitatea în condiţii decente, industria auto este ajutată în alte părţi. Este şi cazul Italiei, acolo unde Lamborghini va primi din partea statului scutiri de taxe şi alte beneficii în valoare de 100 de milioane de euro pentru ca autorităţile să se asigure că viitorul SUV al mărcii va fi construit la Sant'Agata Bolognese şi nu în altă uzină deţinută de Grupul Volkswagen.

Informaţia vine pe surse şi este publicată astăzi de publicaţia Automotive News, care susţine că marca italiană, aflată într-o formă excelentă după un an-record în 2014, încă nu a primit aprobarea de producţie din partea Audi, marca-mamă din cadrul Grupului VW. "Nu am decis încă dacă versiunea de serie a lui Lamborghini Urus va fi produsă. În momentul în care acest lucru va fi clarificat, ne vom pune problema locului în care va fi asamblat acest model" este răspunsul oficial pe care germanii l-au dat la întrebările jurnaliştilor.

Esential 160.000 de euro este preţul de pornire vehiculat pentru versiunea de serie a lui Lamborghini Urus.
Lamborghini Urus a fost prezentat în 2012, sub formă de concept, la Salonul Auto de la Beijing.
Logica introducerii unui astfel de model în gama Lamborghini este cu atât mai interesantă cu cât moda SUV-urilor sportive de lux începe să devină o certitudine după ce Aston Martin a confirmat faptul că SUV-ul DBX, versiunea proprie a unei sportive cu gardă la sol înălţată, va fi produsă în serie. Lamborghini nu se află la prima încercare de a produce un model de teren în gamă, off-roader-ul LM002 - un model care avea ADN mai degrabă militar decât sportiv - fiind eliminat din gamă în 1993.

via Automotive News (înreg.)

Comentarii (1)

  • fantomas
    urus sau nu...dar suv-urile de la lexus (ma refer la cele noi) arata mult mai bine ,elaborate ,atentie pt. detalii...chiar daca ineresul pt. noua orientare capata gusturi nu pe placul tuturor.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru