Au trecut 6 luni de la momentul în care Opel anunța oficial prețurile noii generații Insignia, modelul-reper al gamei actuale pe care constructorul german o desface în Europa. Iar rezultatele de vânzări ale familistei germane erau așteptate cu sufletul la gură de fanii mărcii și nu numai, pentru că lansarea noii Insignia a coincis cu momentul în care marca Opel a fost achiziționată de Grupul PSA Peugeot-Citroen.
Ei bine, primele informații ne arată că noua Insignia reușește un start lansat pe piețele europene. Conform constructorului de la Russelsheim, Insignia a trecut de 50.000 de comenzi în prima jumătate de an de carieră de piață, un rezultat meritoriu în condițiile în care vânzările berlinelor de segment D sunt în scădere constantă de câțiva ani pe fondul migrării clienților spre SUV-urile compacte sau medii.
Mai mult, Opel se bazează pe un fond de clienți destul de bogat în condițiile în care prima generație Insignia a ajuns la 900.000 de clienți din toată Europa.
Modelul german este vândut în versiune sedan (denumită oficial Insignia Grand Sport), break (Sports Tourer) sau break cross (Country Tourer).Conform statisticilor oferite de Opel, peste 60% dintre clienți care au ales noua generație Insignia s-au orientat spre versiunile de echipare de top. Un exemplu bun legat de modul în care gândesc clienții lui Insignia este demonstrat de faptul că doi din trei au ales să-și doteze mașina cu farurile LED matriciale care sunt disponibile standard pe versiunea de top a mașinii și sunt oferite ca opțiune pe echipările inferioare.
Comentarii (1)