Start lansat pentru noua generație Insignia: 50.000 de comenzi în primele 6 luni

de Mircea Meşter
Vineri, 18.08.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
După ce prima generație a lui Insignia a fost comandată în 900.000 de exemplare în aproape 9 ani de carieră de piață, cea de-a doua generație atinge 50.000 de comenzi în primele șase luni de la lansare.

Au trecut 6 luni de la momentul în care Opel anunța oficial prețurile noii generații Insignia, modelul-reper al gamei actuale pe care constructorul german o desface în Europa. Iar rezultatele de vânzări ale familistei germane erau așteptate cu sufletul la gură de fanii mărcii și nu numai, pentru că lansarea noii Insignia a coincis cu momentul în care marca Opel a fost achiziționată de Grupul PSA Peugeot-Citroen.

Ei bine, primele informații ne arată că noua Insignia reușește un start lansat pe piețele europene. Conform constructorului de la Russelsheim, Insignia a trecut de 50.000 de comenzi în prima jumătate de an de carieră de piață, un rezultat meritoriu în condițiile în care vânzările berlinelor de segment D sunt în scădere constantă de câțiva ani pe fondul migrării clienților spre SUV-urile compacte sau medii.

Esential 20.400 de euro este prețul de bază al noii generații Insignia. Valabil pentru versiunea 1.5 benzină de 140 CP în echipare Standard.
50.000 de exemplare Insignia de generația 2 au fost comandate în primele șase luni de la lansarea modelului.

Mai mult, Opel se bazează pe un fond de clienți destul de bogat în condițiile în care prima generație Insignia a ajuns la 900.000 de clienți din toată Europa.

Modelul german este vândut în versiune sedan (denumită oficial Insignia Grand Sport), break (Sports Tourer) sau break cross (Country Tourer).

Conform statisticilor oferite de Opel, peste 60% dintre clienți care au ales noua generație Insignia s-au orientat spre versiunile de echipare de top. Un exemplu bun legat de modul în care gândesc clienții lui Insignia este demonstrat de faptul că doi din trei au ales să-și doteze mașina cu farurile LED matriciale care sunt disponibile standard pe versiunea de top a mașinii și sunt oferite ca opțiune pe echipările inferioare.

Comentarii (1)

  • Opel...nimic mai mult!si...chiar imi pare rau c-o spun...sper la o evolutie daca tot sunt in curtea PSA
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru