Start in AUTOVOT 2010! Voteaza cea mai tare masina a anului!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Automarket.ro da startul concursului AUTOVOT 2010. Ajunsa la a treia editie consecutiva, cea mai cunoscuta competitie auto de pe internetul romanesc va alege, incepand cu 25 ianuarie, cele mai apreciate masini din Romania.
Publicul are la dispozitie trei saptamani pentru a-si alege masina favorita din lista modelelor lansate pe piata din Romania in cursul anului trecut. AUTOVOT este primul top auto din România construit integral de public si cuprinde trei categorii: GENERAL (Masina Autovot 2009), BEST DESIGN (Design) si BEST BUY (Raport calitate-pret). In competitie sunt inscrise 49 de modele lansate pe piata din Romania in cursul anului trecut.
Concursul este deschis voturilor publicului pentru 21 de zile începând de luni, 25 ianuarie, pana in 15 februarie 2010. Modulul de vot este simplu si deductiv, cele 51 de masini fiind prezentate în sectiunea speciala a concursului. Fiecare vot al unui utilizator este inregistrat ulterior in baza de date pentru calcularea clasamentului final.
Votantii din editia 2010 a concursului AUTOVOT se vor lupta pentru cele 40 de premii în valoare totala de peste 3800 de euro. Masinile castigatoare vor fi premiate in cadrul GALEI AUTOVOT 2010, care se va desfasura in 18 februarie 2010.
La aceasta vor participa reprezentantii oficiali ai marcilor intrate în concurs si cei mai inspirati dintre utilizatorii care au votat in AUTOVOT 2010.ISTORIC AUTOVOT
2007 - La prima editie a concursului AUTOVOT, 2804 persoane au votat si au desemnat Alfa Romeo Brera cea mai apreciata masina a anului 2006.
2008 - Marele Premiu i-a revenit lui Audi A4, dupa trei saptamani în care 6000 de votanti si-au pus amprenta pe rezultatele celui mai fidel sondaj al pietei auto romanesti.
2009 - In urma celor trei saptamani deschise votului in concursul AUTOVOT, 6350 de utilizatori au ales Opel Insignia ca fiind marele castigator AUTOVOT 2009.
MODELELE INTRATE IN COMPETITIE IN AUTOVOT 2010
Alfa Romeo MiTo
Audi A4 Allroad
Audi A5 Sportback
Audi Q7
BMW Seria 5 GT
BMW X1
BMW Z4 Roadster
Chevrolet Cruze
Chevrolet Spark
Citroen C1 facelift
Citroen C3 Picasso
Ford Fiesta
Ford Ka
Honda Insight
Hyundai i20
Infiniti EX37
Infiniti G37 Coupe
Kia Sorento
Kia Soul
Kia-Cee'd
Lexus RX
Mazda 3
Mazda CX-7 facelift
Mercedes Clasa E
Mercedes GLK
Mitsubishi Colt facelift
Nissan 370Z
Nissan Murano
Nissan Note
Nissan Qashqai+2
Opel Astra
Peugeot 206 Plus
Peugeot 3008
Porsche Boxster
Porsche Panamera
Renault Clio
Renault Fluence
Renault Laguna Coupe
Renault Megane
Renault Scenic
Seat Exeo
Seat Leon
Skoda Yeti
Toyota IQ
Toyota Land Cruiser
Toyota Prius
Toyota Urban Cruiser
Toyota Verso
Volkswagen Polo
Volvo C30
Volvo C70
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
@Kt
Corect, multumim pentru observatie. Se rezolva.
Chiar si 3 e dificil.
Vw Polo
Ford Fiesta
Parerea mea...
Sunt prea putini cei care isi cauta cu adevarat o masina la care sa se intersecteze in portofel toate criteriile legate de calitate - pret - design - imaginea de marca - securitate - costuri de intretinere si exploatare etc
Drept pentru care, desi ideea alcatuirii unui asemea top poate fi laudabila, rezultatul poate fi denaturat datorita tuturor celor de mai sus conjugate cu incultura auto (si nu numai) a unora care isi exprima votul.
Vezi titlul...
Opel Astra (1)(2)
BMW Z4 Roadster(2)(1)
Porsche Panamera(3)(3)
BMW Seria 5 GT
BMW X1
BMW Z4 Roadster
In ce ordine vreti voi. Restul nu conteaza. Nimic nu se compara cu BMW.
1) VW Polo (e masina anului, deci are de ce sa fie votata)
2) Opel Astra (are si fani si merita)
3) Ford Fiesta (asa mi-a venit)
La Design
1) BMW Z4 (La cati bmw-isti inraiti viziteaza siteul nu ma astept la altceva)
2) Laguna Coupe (Merita desi nu suport Reno)
3) Porsche Panamera (asta nu prea merita, dar o voteaza lumea)
calitate/pret- renault fluence
la calitate pret
1 opel astra
2 ford fiesta
3 mercedes e-classe
la design
1 alfa romeo mito ( e frumoasa nimeni nu poate omite asta)
2bmw Z4 (desi nu ma consider fan bmw dar e singurul care arata ff bn dintre ultimele bmw-uri aparute)
3 mercedes e-classe ( un design frumos si simplu fara prea multe artificii inutile gen bmw (anumite modele)
Oricum concursul asta se bazeaza pe noroc, nicidecum pe logica. Pentru ca, cel putin partea cu designul, este cat se poate de subiectiva. Daca, de exemplu, va castiga Mito, mi se va parea o prostie, pentru ca personal nu-mi place. :)))
Oricum ideea unui concurs e binevenita, de-asta am si votat. :)
opel astra
bwv seria 5 gt