Jaguar începe să simtă gustul succesului în zona SUV. După ce ne-am delectat cu F-Pace, am făcut cunoștință cu conceptul I-Pace. Gândit ca un model separat, electricul producătorului britanic va fi expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie.
Dar Jaguar a furat puțin startul și a început producția versiunii de serie I-Pace. Modelul este asamblat în cadrul uzinei Magna Steyr din Austria.
Conform informațiilor sosite din afară, Jaguar I-Pace va ajunge în showroom-uri la scurt timp după debutul de la Frankfurt. În SUA, fanii lui I-Pace vor avea de așteptat până la jumătatea anului viitor.
După cum probabil știți, Jaguar I-Pace are la bază o arhitectură nouă, gândită special pentru vehiculele electrice. În locul propulsorului convențional, Jaguar va folosi două motoare electrice, câte unul pentru fiecare axă, iar puterea generată va fi de circa 400 CP. Energia va fi stocată într-un set de baterii de 90 kWh, iar producătorul susține că autonomia ar urma să treacă de 350 de kilometri.Jaguar estimează că prețul lui I-Pace va fi cu circa 10 - 15% mai mare comparativ cu F-Pace.
Via | Motor1
ce observ e, probabila, noua strategie a unora dintre constructori: modelele de serie sunt, cu foarte mici detalii, identice cu studiile de design prezentate la diverse evenimente. Incepand cu citroen si renault au bifat in aceeasi idee toyota, mazda si se pare ca acelasi lucru in va face mercedes si acum Jaguar.
vin vremuri interesante...
si cand te gandesti ca Austria e de 3 ori mai mica ca suprafata si populatie ca Romania
Da... Doar ca brandul Steyr dateaza de pe vremea cand Austria era de multe ori mai mare decat Romania, fiind un cogeamitea imperiu.... Traditiile nu se pierd niciodata. Raportat la ceea ce a reprezentat Romania pe harta Europei, chiar as zice ca nu am evoluat foarte rau in ceea ce priveste industrializarea. Cat despre industria auto, har Domnului, exceptand furaciunea de la ARO pentru care vad ca nu se mai sesizeaza nimeni, aceasta este una dintre ramurile industriei romanesti care au avut cel mai putin de suferit... Se putea mult mai rau,Spre deosebire de Polonia sau Serbia, tari care au incetat sa mai produca brandurile nationale, macar Dacia merge mai departe. Daca la asta mai punem venirea celor de la Ford la Craiova si intreaga industrie de piese si subansamble care s-a dezvoltat pe orizontala, cred ca se poate trage concluzia ca, in acest domeniu Romania nu sta chiar cel mai rau.