Cu lungime totală de 1.974,30 metri și o deschidere centrală de 1.120 de metri, podul suspendat de la Brăila, peste Dunăre, va fi al treilea pod din Europa din punct de vedere al deschiderii și al lungimii.
În prezent, segmentele de tablier sunt aproape complet sudate între ele. Mai mult, cablurile principale sunt învelite. Urmează lucrările de hidroizolație, de asfaltare și de finisaje, iar cablurile vor fi apoi tensionate.
Constructorul lucrează ca podul să fie finalizat până la finalul acestui an. Sunt șanse să fie dat în circulație chiar la deschidere, dar există și probabilitatea să nu se întâmple așa.
În paralel, se lucrează la drumurile de acces, inclusiv la un pasaj peste calea ferată.
Anterior, autoritățile au anunțat că, odată finalizat, circulația pietonilor, bicicliștilor și inclusiv a mașinilor va fi condiționată de vreme. Podul este prevăzut cu sisteme automatizate de închidere a circulației în situații de ceață, viscol și vânt puternic.
via Hotnews
O tara normala are si productie care sa foloseasca infrastructura precum asta. Economic, Tulcea, Galati, Braila sunt moarte.
Poate vor invia dupa ce se termina podul, cine stie.