SSC Ultimate Aero TT a atins 411 km/h
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
SSC Ultimate Aero TT este oficial cea mai rapida masina de serie din lume. Cel mai ravnit record din lumea auto, recordul de viteza, a fost doborat de supercarul american SSC, dupa o serie de multe alte incercari nereusite.
Detinatorul acestui record, Bugatti Veyron a fost detronat de modelul american. SSC Ultimate Aero TT este dotat cu 1183 de cai putere, adica cu 182 de cai mai mult decat Veyron. In ciuda acestui lucru, americanilor le-au trebuit numeroase incercari pana cand sa reuseasca sa treaca de bariera neoficiala impusa de Bugatti la 407 km/h.
Shelby Supercars (SSC) a atinsa la prima sedinta 409,71 km/h, iar in cea de a doua a ridicat si mai sus bariera, reusind sa marcheze un nou record mondial – 411,76 km/h. Cele doua incercari reusite ale modelului SSC Ultimate Aero TT au adus si inregistrarea recordului in Guiness Book.
Americanii au respectat regulamentul impus de Guiness Book, si prin cele doua incercari reusite de doborare a recordului mondial de viteza, au devenit oficial cei mai rapizi din lume.
Reusita lui SSC Ultimate Aero TT s-a desfasurat pe o pista din Statul Washington.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
-
Uniunea Europeană și China ar fi ajuns mai aproape de finalizarea unui acord cu privire la situația taxelor vamale pentru mașinile electrice chineze, potrivit unei surse chineze. Negocierile între cele două părți vor fi reluate în această săptămână. (18.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Bravo lor ca stiu ptr ce investesc atatia bani!
poate se supara nemtii iar pe ei si merg cu 420 sau ceva de genul asta :))
de Daniel (14.09.2007, 15:43)
Ia uite ca avem doi oameni aici care au mers cu bugatti ... si ne impartasesc din experienta lor :))
mi-a placut asta, daniel
Sunteti jenant de patetici!
Sa faca tigai , oale , cazane.........
Felicitari !
oricum.. mi se pare cam degeaba..goana asta dupa..faster faster..faster.
daca isi pun mintea o pot tine in recorduri d'astea pana la adanci batranetzi
SSC=masina de doborat record produsa in serie din orgoliu ca altfel doborau recordul degeaba
Cat despre articol... este de tot kakatu. Nu tu date tehnice, nu tu descrierea motorului, nimic!!! Ca mai mereu domnu' Robert G. tranteste o mamaliga de articol despre ce-a visat azi-noape.
oricum mai ii mult pana ajung la 2200 de cai si 0-100 in 1 sec.
dar asa sunt romanii sunt specialisti in tot ce misca si isi dau cu parerea despre tot ...pacat ca nu observa ca-si mananca de sub unghie....mie mi-ar fi jena sa comentez ceva ce nu am nici cea mai vaga idee...dar e imposibil sa demonstrezi unui prost ca e prost.
0-100 km/h ?
search pe youtube...
deci,nu are rost sa comparam bugatti cu shelby pt ca in fond fiecare cu gustul lui.bugatti a fost prima masina de strada,de serie care a atins viteza asta,atat conteaza,restu sunt doar de apreciat daca reusesc sa egaleze sau chiar sa depaseasca performanta asta.in orice caz,poate ca se vor supara nemtii si vor ajunge in cativa ani sa zboare cu 450km/h cu bugatti veyron sau poate cu vreun lambo...ciaules
Sunt pline revistele cu teste de supermasini, de parca lumea sta cu fundul pe valiza de bani si nu stie ce masina sa-si cumpere.
Realitatea e ca daca ai de ex Ferrari Modena cabrio (recent vazut de mine pe strada) si mergi in Bucuresti, faci de la stop la stop tot atat timp ca o pîrţîitoare de Dacia 1300, ba încă dacă ai norocul să fie în faţa ta ii mai inhalezi şi fumul de benzina + ulei.
Si eu care stiam ca este masina socialista franceza deoarece ai costa 5 milioane sa faca una si o vand cu 1.1 milioane si este facuta in Franta. Restul de bani ii pune populatia din buzunarul lor. O astfel de firma ar trebui sa fie ilegala. Dar asa a fost si Concord, de 30 de ani a pierdut bani dar a fost zburat pe buzunarul populatiei pt orgoliu national.
Oricum nu va mai dura mult excrocheria VW ca au pierdut procesul la Curtea Europeana si pierd bani cu galeata cam pe toate pietele deoarece sunt nevoiti sa-si vanda masinile le cost sau in pierdere ca altfel nu se vand.
Si pt cei ce nu stiu in state sunt masini cu 7000 cp care sunt folosite saptamanal la curse si depasesc cu mult aceasta viteza. NU, nu sunt de serie dar technologia exista de zeci de ani de zile si trebuie sa fi putin iresponsabil sa produci asa ceva pt folosirea pe carosabil de catre soferi amatori.
RE PE 2 roti