SSC Tuatara, supercarul de 1.350 CP, este cu un pas mai aproape de producţie

de Sebastian Toma
Vineri, 26.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Americanii de la SSC au anunţat că au finalizat testele pentru versiunea de serie a motorizării V8 twin-turbo de 6.9 litri care va echipa noul Tuatara, supercarul de 1.350 CP care promite să-l detroneze pe Veyron.

Esential 6.9 litri este cilindreea motorului V8 twin-turbo care echipează supercarul SSC Tuatara.
SSC Tuatara, modelul american care promite să-l detroneze pe Bugatti Veyron, are un motor gata de producţie. Creatorii săi, cei de la SSC North America, spun că au finalizat testele prototipurilor care prefigurează motorizarea de serie, unitatea V8 twin-turbo fiind gata de producţie. Motorul de 6.9 litri dezvoltă 1.350 CP şi 1.733 Nm folosind carburant cu o cifră octanică de 91. Cei de la SSC spun că motorizarea ar putea chiar să dezvolte peste 1.700 CP, dar nu au specificat dacă au testat un prototip în acest sens.

Compania americană promite că Tuatara va fi un supercar docil, acesta urmând să posede mai multe moduri de rulare, care să permită folosirea zilnică în circulaţie deschisă. Mai mult decât atât, cei del a SSC North America spun că modelul va putea să treacă fără probleme de la circuit la stradă şi înapoi, eliminând necesitatea unor reglaje suplimentare sau a altor modificări.

Această afirmaţie vrea să sublinieze expertiza din spatele acestui supercar,în încercarea de a-i demonstra fiabilitatea în raport cu alte modele de peste 1.000 CP, multe dintre ele fiind folosite destul de rar de proprietarii lor din varii motive, multe fiind implicând dificultăţi în folosirea zilnică.

Urmareste Automarket
Inginerii SSC spun că au testat motorul la viteze de până la 442 km/h în laborator, fără ca acesta să prezinte vreo problemă tehnică. Practic, pe lângă puterea brută şi capacitatea de a fi condus zi de zi, acest supercar încearcă să mizeze şi pe "cartea" fiabilităţii, producătorul său încercând să arate lumii performanţele remarcabile obţinute atât în materie de putere şi cuplu, cât şi în materie de fiabilitate.

Via Jalopnik

Comentarii (7)

  • MagnaFlow
    WOW!! Adio,Veyron...
    Avionul de vanatoare american ataca fara mila.
    7 14
  • Ce-or face ei cu 1350 CP și 442km/h în USA unde legea în unele sate este extrem de dura pentru depășirea vitezei nu înțeleg,
    La da la pachet și un circuit numai pentru proprietar ?
    Oricum sunt deja 2 ani de când tot ne amenință ca-l scot
    10 7
  • inexorabil
    Supercar? Stiu ca aceasta este denumirea oficiala a genului, dar, la cat de "aero" se prezinta si la ce parametri de performanta propune, Tuatara arata mai degraba a hypercar......Daca ar fi cu adevarat intuitivi, isteti, speculativi etc., capii GM ar trebui sa puna laba cat mai repede pe......SSC (caci oricum SSC si-a inceput cariera cu motoare de Corvette), adica s-o achizitioneze indiferent de pret. De pilda, cine s-ar fi gandit, inainte de operatiune, ca VAG va cumpara Bugatti (ma rog, drepturile asupra brandului, caci firma nu mai exista atunci) ? Dar unii nu sunt capabili de actiuni-surpriza, care sa promita rezultate spectaculoase in viitor, fiindca ori sunt fricosi, ori nu-i duce dovleacul de pe umeri. Una din doua, dati-mi voie, monser.
    9 12
  • Veyron e ca si detronat.Sa nu uitam ca vechiul model SSC Ultimate Aero a batut recordul de viteza detinut de Veyron la vremea respectiva.
    7 14
  • inexorabil
    @Automarket, mi-ati "halit" vreo doua texte in ultima saptamana......Trebuie sa salvez totul in PC de acum incolo, ca nu mai sunteti de incredere. M-ati enervat la culme! Cu ce considerati voi ca am incalcat regulile site-ului cand am sugerat (adica ieri) ca GM sa achizitioneze SSC? Oricat as fi de batut in cap, tot nu inteleg care a fost hiba mea. Puteti sa-mi oferiti o explicatie solida, credibila? Oricum nu aveti niciun dialog cu userii......Poate veti sparge gheata de data asta. Mmm?
    14 10
  • @inexorabil
    nicio sansa frate,eu nu mai comentez demult,privesc doar noutatile si ....cam atat ...si ei stiu asta de fapt asta le era si scopul sa trieze userii.ti-as da cateva nume a caror comentarii niciodata nu le taie dar nu ma sinchisesc, si ei stiu de ce....salutare!
    7 1
  • inexorabil
    @Automarket, va rog sa nu mai procedati asa! Acum vad ca a aparut postul meu de ieri. Ori barati un text indezirabil in mod definitiv, oferindu-i autorului explicatia de rigoare, ori lasati-l asa cum este si cu asta basta. Nu-i prima data cand se intampla sa ma revolt, ca pe urma sa constat ca am facut-o "degeaba", ca si cum am protestat aiurea, manat de vreo inchipuire......O fi vreo tactica de compromitere, de a ma face sa ma simt prost fata de ceilalti useri? Oricum, mare ciudatenie. Cand am scris ieri primul text pe acest topic, figuram ca primul, cel care deschide balul, desi acum observ ca au mai aparut astazi doua posturi inaintea primului meu de ieri !? Astazi, cand am inserat protestul, erau zero comentarii aici! Va asigur ca n-am halucinatii si nici PC-ul nu-mi joaca feste. Ma rog, totul este dat peste cap in tara asta zdrentuita de anomalii. Sa fie aceasta ultima mea problema, cea semnalata aici! Au revoir.
    10 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru