”Vor dura cel puţin şase luni până când centrul va deveni operaţional. Apoi, ne gândim să-l extindem cu o altă companie sau subsidiară.
În primă fază, ne vom concentra pe produsele Mahindra, deoarece SsangYong are deja propriul său ecosistem. Trebuie să fim prezenţi în acest domeniu şi în Europa, e o cerinţă obligatorie dacă vrei să joci la nivel global. Noi avem doar 10 ani de experienţă, în timp ce alţi producători au o experienţă de 100 de ani.”, explică Rajan Wadhera, şeful departamentului de tehnologie de la Mahindra & Mahindra. Marca SsangYong a intrat în portofoliul Mahindra & Mahindra în 2011. Vânzările SsangYong au atins cel mai ridicat nivel din 2005 până în prezent, totalizând 14.244 unităţi vândute în primele nouă luni ale anului curent, ceea ce reprezintă o creştere de 21% faţă de anul precedent. Viitorul SsangYong pare să fie asigurat odată cu preluarea realizată de compania din India, care intenţionează să investească serios în viitoarele modele ale mărcii.Via Autoactu
Comentarii (0)