SsangYong se pregătește oficial pentru a intra în segmentul mașinilor electrice. Constructorul sud-coreean a publicat marți două teasere care anticipează lansarea versiunii electrice a lui Korando.
Diferențele de design dintre Korando și modelul din teasere sunt minime și sunt vizibile în special în zona grilei, care va avea un format închis în absența unui motor termic cu nevoi de răcire.
O altă noutate va fi reprezentată de logo-ul iluminat, după un model practicat deja de numeroși alți constructori în cazul mașinilor electrice.
Pentru moment nu există informații oficiale despre motorizări, însă presa internațională susține că posibilul Korando electric va avea un motor de circa 190 de cai putere. Acumulatorul ar putea avea o autonomie de aproximativ 400 de kilometri, calculată însă conform vechiului standard NEDC.
SsangYong afirmă că prezentarea oficială a noului SUV electric va avea loc în prima jumătate a anului viitor.
Via SsangYong, AutoWeek, Caradisiac
-baterie de 61,5 kWh;
- viteza maxima 153 km/h si
- autonomie de 320 km in ciclul de testare EPA, mai realist decat cel WLTP (utilizat in Europa).
https://insideevs.com/news/435001/ssangyong-korando-e100-electric-crossover-teaser/
Lăsând bășcălia la o parte, SsanYong a evoluat frumos, oferind câteva modele unde ți le poți configura după cum dorești, fără să ți se bage pe gât alte briz briz-uri inutile cum o fac tovarășii germani, pe lângă asta oferă 5 ani garanție cu posibilitate de prelungire parcă încă 5, deci un total de 10 ani pentru motor și cutie.
Ce mi-a plăcut la ei mereu a fost transparența informațiilor de pe site-ul lor, când vine vorba de specificațiile mașinilor.
Ce mi-a atras atenția pe site-ul lor este că specifică cu ce tip de cutie automată vine respectivul model, și numele fabricantului, ceva ce la multe branduri nici nu este menționat, doar atât ( cutie automată) și pa.
Pe lângă asta este o alternativă interesantă chiar și la Duster, modelele vin mult mai echipate, materialele sunt net superioare, finisajele la fel, iar la motorizări nu s-au complicat cum fac restul, trei motorizări și atât, 1.5 benzină turbo, 1.6 diesel și 2.2 diesel.
Acum vom vedea cum va fi cu viitorul Korando electric.