SsangYong își schimbă numele în KGM și pe piața din România

de Tiberiu Safta
Luni, 10.03.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marca sud-coreeană SsangYong își schimbă denumirea în KG Mobility și pe piața din România. Primul model nou vândut în țara noastră sub numele nou este SUV-ul Actyon.

AutoWallis Distribution, compania care distribuie modele SsangYong pe piața din România, a anunțat oficial schimbarea de nume a mărcii sud-coreene și în țara noastră. Astfel, începând din această primăvară, numele SsangYong va dispărea definitiv de pe piața noastră și va fi înlocuit cu noua denumire, KG Mobility.

Primul model care va fi vândut în România sub noul nume va fi Actyon. Acesta este un SUV de dimensiuni medii și este disponibil cu o singură motorizare pe benzină, de 1.5 litri turbo și care dezvoltă 163 de cai putere. Noul model este valabil pe piața noastră doar în echiparea Executiv, iar prețul de pornire este, în mod normal, de 42.250 euro. Pentru început, compania care distribuie modele KGM în România va oferi o reducere de 4000 euro, ceea ce înseamnă un preț de pornire mai mic, de 38.250 euro.

În standard, noul KGM Actyon primește tracțiune față, o cutie automată cu 6 trepte și numeroase sisteme de asistență, cum ar fi: cruise control adaptiv, avertizare unghi mort, frânare automată, asistență la parcare, avertizare ieșire cu spatele în trafic încrucișat și volan încălzit printre altele.

Opțional, poate fi bifată și opțiunea de a avea tracțiune integrală, care înseamnă un plus de 1990 euro.

Marca SsangYong și-a schimbat oficial numele în KG Mobility în 2023, după ce a fost preluată de către KG Group.

via Economica

Comentarii (3)

  • așa da!
    Problema lor era că se numeau SsangYong.
    Acum, că se numesc KGM, vor sparge piața!
    Unii chiar iau bani făcând studii de marketing...
    8 0
  • Nu este pentru prima dată în istoria lor când își schimbă numele, sau proprietarul, au mai făcut-o de câteva ori.
    Chestia e alta. Nu prea rup gura târgului, cel puțin în ultimii 15-20 de ani. Au niște modele total insipide, iar unele au avut destule probleme, chiar dacă aveau motorizare Mercedes, gen Actyon sau Actyon Sports. Iar, pe lângă asta, și servisarea era greoaie.
    2 2
  • @ds
    Nu rup gura targului dar nici nu e nimic ostentativ in designul lor. Actyon si Torres arata chiar bine desi sufera la capitolul motoare fiind grav submotorizate raportat la greutate si calibru.
    Tivoli si Korando sunt best buy in categoria lor. La fel si Rexton si Musso.
    Per total sunt niste masini foarte cinstite. Mult mai cinstite decat, sa zicem, un Renault Rafale, nava amiral cu motor de 1.2 sau Citroen C5X tot cu motor de 1.2. Go figure.
    6 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru