SsangYong ii acuza pe chinezii de la SAIC de furt de tehnologie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
SsangYong ii acuza pe fostii sai actionari majoritari, chinezii de la SAIC, de furt al tehnologiei hibride. Coreenii de la SsangYong au dezvoltat un sistem de propulsie hibrid alaturi de germanii de la FEV, iar SAIC a preluat "fructele" cercetarii fara acordul statului Sud-Coreean. Cercetarile au fost finantate in perioada 2004-2008 de catre guvernul Sud-Coreean. In anul 2005, chinezii de la SAIC au cumparat un pachet de actiuni al companiei SsangYong si au devenit actionarii majoritari ai acestora.
Potrivit celor de la SsangYong, chinezii de la SAIC au aplicat presiuni asupra inginerilor coreeni de a furniza tehnologia dezvoltata impreuna cu germanii de la FEV. Prin preluarea tehnologiei de control a unitatii hibride, element fara de care un automobil hibrid nu poate functiona, cei de la SAIC au incalcat o lege din Coreea de Sud. Mai exact, chinezii au transferat tehnologie dezvoltata in Coreea fara permisiunea statului. Drepturile guvernului Coreean asupra tehnologiei hibride de la SsangYong pot fi aplicate deoarece acestia au finantat dezvoltarea acestei tehnologii in proportie de 50%.
Inginerii SsangYong au primit sapte capete de acuzare in cadrul acestui proces, desi ei nu au fost recompensati financiar pentru dezvaluirea planurilor tehnice ale sistemului de propulsie hibrid. Guvernul Sud-Coreean nu va demara nicio actiune judecatoreasca impotriva chinezilor de la SAIC.
Via | Koreatimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele SsangYong in Romania
-
SsangYong Korando facelift Preţ: 18.790 - 23.590 €
-
SsangYong Rexton G4 Preţ: 26.169 - 39.179 €
-
SsangYong Rexton W (2012-prezent) Preţ: n/a - 29.990 €
-
SsangYong Tivoli Preţ: 14.890 - 21.090 €
-
SsangYong XLV Preţ: 15.950 - 22.390 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)