SsangYong are un proprietar nou. Constructorul sud-coreean nu mai este în insolvență

de Tiberiu Safta
Vineri, 11.11.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Compania SsangYong a fost oficial preluată de către KG Group, un producător de oțel și chimicale. Totodată, constructorul asiatic a reușit să-și plătească datoriile și nu se mai află în insolvență.

SsangYong, constructorul sud-coreean de SUV-uri și de monovolume, are un proprietar nou. Marca asiatică a fost preluată de către KG Group, un conglomerat din Coreea de Sud specializat în producția de chimicale și de oțel.

Potrivit informațiilor din presă, KG Group a preluat 58.85% din acțiunile SsangYong, la un preț de circa 253 de milioane de dolari. Alături de asta, noul proprietar al mărcii asiatice a anunțat că va investi aproximativ 426 de milioane de dolari pentru a finanța operațiunile SsangYong.

Pe lângă noua achiziție, SsangYong a reușit să-și plătească datoriile, ceea ce înseamnă că nu se mai află în insolvență. La sfârșitul lui 2020, marca a fost plasată în insolvență după ce Mahindra, proprietarul anterior, s-a retras din cauza datoriilor prea mari acumulate de SsangYong.

Mai devreme în acest an, compania ar fi trebuit să fie preluată de către Edison Motors, însă contractul a fost anulat prematur după ce producătorul de autobuze electrice nu a plătit la timp suma completă pentru preluarea mărcii.

Odată cu preluarea de către KG Group, SsangYong a anunțat că dorește să deschidă o uzină nouă în Arabia Saudită.

via Motor Authority

Comentarii (5)

  • KG Group
    Presa a dat această știre încă de acum două luni.
    8 0
  • Este prea târziu.sunt bani aruncați aiurea pentru a salva o stafie.ssang chiar au încercat să schimbe lucrurile,dar a venit criza din Asia care le-a arătat cine-i stăpânul 826B
    1 18
  • O am și sunt foarte mulțumit de ea .
    13 0
  • KG Group
    Nu e deloc prea târziu. SsangYong face mașini fiabile care se vând din ce în ce mai bine în România (și nu numai).
    Având în vedere că noul acționar majoritar este producător de oțel, vopsele și plastic, mă aștept chiar la o îmbunătățire a raportului preț/calitate oferit de aceste mașini.

    P.S. Dacă pentru SsangYong e târziu, atunci ce să mai zicem de zecile de companii auto care au apărut în ultimii ani și pleacă de la zero?
    14 0
  • Aleas electro
    0 11

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru