Ssang Yong va prezenta versiunea de productie a lui C200 la Seul

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 17.03.2009
Ssang Yong va prezenta o versiune care este aproape gata de productie a conceptului C200 la Salonul Auto de la Seul.

Proaspat revenit din faliment, producatorul coreean Ssang Yong, a anuntat ca va prezenta o versiune "aproape gata" de productie a conceptului C200 la Salonul Auto de la Seul. Exponatul care va fi prezentat prefigureaza un viitor model Ssang Yong care va fi lansat spre sfarsitul acestui an. Modelul care va fi prezentat este o evolutie a conceptului C200 care a fost prezentat anul trecut.

Viitorul model Ssang Yong ar putea sa poarte numele C200 mai departe. Design-ul acestui model este semnat de studioul ItalDesign al lui Giugiaro, iar dimensiunile il fac sa fie aproape de principalii sai competitori – Toyota RAV4 si Honda CR-V. Principala diferenta dintre C200 si modelele actuale Ssang Yong consta in faptul ca viitorul C200 foloseste o constructie de tip monococa, pentru a asigura un aspect si un confort similar cu al unui sedan de dimensiuni mari.

Noua platforma a constructorului coreean este adaptabila, iar sasiul poate fi folosit atat pentru modele cu tractiune fata, cat si pentru modele cu tractiune integrala.

Sasiul poate fi folosit atat pentru modele sedan, cat si pentru SUV-uri. Noul sasiu beneficiaza de o suspensie cu numeroase elemente din aluminiu si de un sistem modern de control al stabilitatii si al suspensiei.

Pe langa versiunea de productie a lui C200, Ssang Yong va prezenta o versiune hibrida a lui Kyron. Acest hibrid foloseste un motor electric alaturi de un diesel cu injectie directa. Cele doua functioneaza alternativ cu ajutorul unui convertor de cuplu care reuseste sa faca transferul dintre motorul electric si motorul diesel aproape insesizabil. Motorul electric va fi folosit la viteze mici, iar motorul diesel este pornit pentru a oferi acceleratii mai bune si viteze superioare.

Oficialii Ssang Yong au declarat ca testele le-au aratat ca noul hibrid este cu 25% mai eficient decat vehiculele existente din clasa sa. In materie de emisii, versiunea hibrida a lui Kyron emite cu 10% mai putini oxizi de azot si cu 15% mai putine particule. Ssang Yong nu a anuntat inca daca va produce acesta versiune a lui Kyron.

Via | MotorAuthority

Comentarii (11)

  • Xerox
    Nu le-o fi jena sa copieze cu atata nesimtire ledurile in far ale Audi?
    0 0
  • in sfarsit DESIGN
    Arata mai bine decat farurile lui Audi.
    0 0
  • george
    nuleduri
    Ce leduri visati ma baieti? numai are voie nimeni sa foloseasca tehnologia asta ca gata..copiaza de la Audi?! Stati voi linistiti!
    0 0
  • Misto
    Misto, imi place :D Nu mi-as cumpara, dar imi place, macar ca aspect exterios. :D
    0 0
  • Gabriel_r
    Un progres
    Din perspectiva designului exterior masina este clar un mare pas inainte pentru acest producator , bun venit pe drumul cel bun :-P . Referitor la tehnologia ledurilor , nu cred ca se poate spune ca ea poarta marca Audi , meritul lor este ca sunt primii care au reusit implementarea productiei de serie la un pret competitiv al acestei tehnologii .
    0 0
  • faliment
    Nu voi ati dat stirea ca ssang yong a dat faliment? Acum v-ati sucit?
    0 0
  • ca nuca'n perete
    In ianuarie isi declarase intrarea in procedura de faliment....
    asamblarea fiind oprita din cauza temerilor principalilor furnizori. Nu a declarat nimeni falimentul ci doar INTAREA IN PROCEDURA de faliment. Doua chestii intre care nu cred ca stii sa faci diferenta.
    0 0
  • Xerox
    Catre toti cei care sustineti ca e ok ca au copiat farurile Audi, daca faceau faruri cu angel eyes ca la bmw, vi se parea la fel de ok?
    0 0
  • Gabriel_r
    ideile circula
    @Radu , cred ca sunt foarte putin producatori ce si-au facut din filosofia designului o regula de a fi cat se poate de diferit de alti producatori si de a trasa chiar si trenduri in industrie , in general ii regasim in randul caselor de design italiene , nu exista in ziua de azi cineva care sa zica ca 100% a " inventat " o noua forma , ce vedem sunt evolutii , reprocesari , reinterpretari , raportari la moda recenta ( mai ales in cazul masinilor din clasa mini sau compacta ) cele din clasa premimum se feresc pe cat posibil de " designul la moda " pt ca sunt facute sa fie utilizate un numar mai mare de ani , se adopta proportii clasice ce sunt valabile si peste 10 ..15 ani . Ssang Yong sa zicem ca au copiat un concept de far ( Audi ) , nu sunt un nume in design ca sa fie o crima ce au facut . Sunt azi cateva elemente , artificii ,des intalnite in designul majoritatii constructorilor , suprafata vitrata laterala subdimensionata , stalpii C cu profil ascendent al ultimului geam ( acces mai usor dar vizibilitate mai slaba ) , stalpii A in prelungirea capotei , roti supradimensionate etc .. normal , toate astea se grefeaza pe vocabularul stilistic propriu al fiecarui constructor . Cu cat constructorul este mai " mic " cu atat imprumuta mai mult de la altii .
    0 0
  • George
    parere
    Mi se pare mie sau seamana un pic cu Dacia Duster din fata?
    0 0
  • Doblo'
    ssang yong
    Nu inteleg........nu daduse faliment???
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru