Spyker: "Saab va continua sa concureze cu Audi si BMW"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa mult trambitata preluare a grupului suedez Saab, Victor Muller, presedintele Spyker, vorbeste despre viitorul brandului premium si prioritatile echipei de conducere.
Muller a declarat intr-un interviu recent ca atentia se va concentra asupra unor modele pe care care publicul si le doreste, mai exact noua generatie 9-5, viitorul SUV 9-4X si bineinteles inlocuitorul actualului 9-3. Presedintele Spyker a subliniat importanta viitorului 9-3, asteptat sa debuteze oficial in 2012, modelul urmand sa marcheze renasterea unui altfel de Saab.
Muller nu s-a ferit sa vorbeasca nici despre influenta negativa pe care a avut-o gigantul General Motors asupra micului constructor suedez, gestiunea proasta si componentele comune estompand treptat identitatea brandului scandinav. Cu toate acestea, GM va ramane principalul partener al celor de Saab, Spyker urmand sa caute pe viitor noi colaborari. Cel mai probabil, olandezii isi doresc o intelegere cu grupul Volkswagen, care le-a furnizat recent propulsoarele pe benzina V8 si W12 pentru dezvoltarea noului lor supercar.
Presedintele Spyker a subliniat faptul ca Saab va ramane o marca premium, capabila sa rivalizeze in continuare pe segmentul premium cu nume mari precum Audi si BMW.
Muller a promis ca se va gandi serios si la un model compact, imediat ce constructorul isi va reveni din punct de vedere financiar. Acesta ar urma sa se numeasca 9-1 si sa concureze cu BMW Seria 1 si Audi A3. Compactul va servi si ca promotor al unei noi tehnologii hibride ce va fi implementata mai apoi in intreaga gama.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Nu tot ce zboara se mananca.
LA MOMENTUL ACTUAL pe fatza pamantului BMW are 2 rivali premium care au muncit ani de zile ca sa ajunga RIVALI adevarati, merge vorba de LEXUS si AUDI.
Nu am mentionat MERCEDES-BENZ pentru BMW cu MERCEDES-BENZ sunt doua masini gemene , defapt ei si impart piese multiple exista o colaborare BMW si Mercedes-Benz.
BMW si Mercedes-Benz nu se ataca reciproc nu exista rivalitate extrema cum e BMW vs Audi sau Lexus.
or sa apara si destepti cu comentarii de genu "bmw" e cel mai bun si nu are rival.