Spyker, gata să-şi schimbe numele în Swedish Automobile de dragul Saab
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce compania chinezească de investiţii Pang Da Automobile va primi girul autorităţilor din China pentru a cumpăra 24% din Spyker - mutare care va asigura supravieţuirea mărcii Saab, cumpărată de constructorul olandez anul trecut - Spyker va fi redenumit Swedish Automobile NV.
Înţelegerea dintre Spyker şi Saab pe de o parte şi Pang Da pe de altă parte a dus deja la injectarea unei sume de 30 de milioane de euro în Saab, aceasta garantând reluarea activităţii la fabrica de la Trollhattan. Al doilea pas al înţelegerii va fi reprezentat de cumpărarea, în schimbul al 65 de milioane de euro, a 24% dintre acţiunile Spyker. Ulterior, Pang Da şi Spyker (redenumit Swedish Automobile) vor forma un joint venture care va construi maşini Saab la o uzină care urmează să fie ridicată în China.
În cazul în care contractul dintre părţi nu va fi finalizat din diverse motive - incluzând aici un eventual refuz al autorităţilor chinezeşti de a acorda girul pentru această înţelegere - cele 30 de milioane de euro vor fi returnate de Spyker.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Haideti asadar sa acordam putin respect tuturor celor care au demnitatea sa nu imbratiseze butada-cliseu "In secolul XXI, daca nu vrei sa colaborezi cu China, nu ai dreptul sa existi!"...Multumesc!
a, si ca veni vorba, bmw cam livreaza foarte OFICIAL ansambluri motor + cutii automate pe la chinezi pe undeva, de nici cancelarul lor , cat e ea de cancelar, nu a prea avut cuvintele cu ea cand incepuse sa arunce cu noroi in chinezi. NOROC ca a oprit-o la timp chiar producatorul, sa nu derapeze in penibil... vezi atac merkel versus byd , 2009 parca... repet, oprita la timp chiar de cei de la bmw... e vorba de ajutor FINANCIAR si nu de pus plastic chinezesc in loc de plastic european ... oricum experienta asiaticilor cu forta de lucru europeana e de povestit, vezi fabrica SAMSUNG din romania, unde parca nici plasticul pus la carcasa nu seamana cu cel ce ar trebui ... am vazut personal la UNIVERSITATEA Ovidius, Constanta, de ce suntem in stare... ma intreb oare asiaticii ce parere au despre europeni ? toate cele bune si inainte de a da cu piatra, vezi daca ai dreptul sa judeci ... TU !