Spyker a pierdut 139 de milioane de euro în prima jumătate a anului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Olandezii de la Spyker au anunţat pierderi de 139 de milioane de euro în primele şase luni ale lui 2010. Rezultatele financiare ale companiei le includ şi pe cele ale mărcii Saab, lucru care ar explica pierderile dezastruoase ale Spyker Cars. Astfel, în primele şase luni ale anului, vânzările Saab au scăzut de la 24.300 de unităţi în 2009 la 10.500 unităţi în 2010. Şeful Spyker a anunţat în urmă cu două luni că speră ca vânzările Saab să atingă 100.000 unităţi în 2010 şi 125.000 unităţi în 2012, în ciuda estimărilor analiştilor care au pus sub semnul întrebării viabilitatea mărcii Saab.
"Până la sfârşitul anului 2012, cea mai veche maşină din showroom-urile Saab va fi actualul 9-5. Toate celelalte produsele vor fi schimbate complet.", a declarat Victor Muller în urmă cu două luni într-un interviu pentru Just Auto.
Victor Muller, deţinătorul Spyker Cars şi Saab este convins că marca suedeză va avea succes până la urmă. Acesta se bazează pe loialitatea puternică de care dau dovadă clienţii Saab şi de interesul manifestat de aceştia pentru modelele mărcii din Trollhattan.
Totodată, entuziasmul existenţei acestei mărci şi colaborarea cu noii parteneri ar trebui să facă lucrurile să meargă "ca pe roate" pentru Saab, consideră Victor Muller.Oladezii de la Spyker Cars au anunţat că vor crea şi alte modele pe platforma viitorului 9-3. Totodată, Victor Muller a confirmat că viitorul 9-3 va fi lansat în 2012 şi că 9-4x intră în producţie în aprilie 2011 la fabrica Saab din Mexic. Până atunci, însă, constructorul suedez de automobile se va axa pe producţia lui 9-5 şi dezvoltarea celor două modele. Jan Ake Jonsson, preşedintele şi şeful consiliului de administraţie al mărcii Saab, a declarat că este încrezător în şansele companiei de a aduce balanţa cheltuieli/profit la zero în 2012. Pentru a realiza acest lucru, Saab trebuie să vândă circa 85.000 de unităţi pe an, iar profitabilitatea va fi realizată în momentul în care va fi depăşită această valoare. Planul lui Jan Ake Jonsson este de a creşte vânzările la 125.000 de unităţi pe an în următorii ani.
Via | JustAuto (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (2)