În luna octombrie, Dacia a înregistrat o creștere cu 2.8% față de aceeași perioadă a anului 2020, timp în care s-au vândut 10.000 de exemplare. Mai mult, în ultimele 10 luni ale anului, Dacia a crescut în vânzări cu 24.5%, fiind singura marcă din grupul Renault care a reușit să se mențină pe o traiectorie pozitivă.
Tot în luna octombrie, grupul Renault a înregistrat o scădere dramatică, fiind vândute doar 30.406 de unități, lucru care se traduce în 28.7 procente în minus față de aceeași perioadă a anului trecut. Nici rivalii de la Stellantis nu se bucură de creșteri la acest capitol. În luna a 10-a au vândut nu mai mult de 40.852 de unități, având o scădere și mai mare, de 37.6% față de aceeași perioadă a anului 2020.
DACIA, FOARTE APROAPE DE CITROEN
Cu toate că nivelul vânzărilor nu a atins cotele din 2019, adică înainte de pandemie, Dacia are o cotă de piață mare în Franța. Mai exact, marca românească deține 7.4% din piață, ceea ce reprezintă jumătate din cota pe care o are părintele Renault în țara natală.
Mai mult, Dacia le suflă în ceafă celor de la Citroen, care au o cotă de piață mai mare cu doar 2% față de constructorul românesc.
În ultimele 10 luni, grupul Renault a scăzut în vânzări, nu la fel de mult ca în octombrie, dar tot înregistrează o scădere cu 4% și 325.844 mașini vândute. Rivalii de la Stellantis au scăzut cu 1.8% și 469.853 de exemplare vândute în acest interval.
Dacia Spring, 2200 DE MASINI LIVRATE IN FRANTA
În perioada ianuarie-octombrie, înmatriculările de mașini noi au crescut în Franța cu 4.8%. În cifre, asta se traduce în peste 1.7 milioane de înmatriculări de mașini noi. Dacia este printre cele mai populare mărci în Franța, având ca modele principale Sandero și noul Spring. În octombrie au fost vândute 62.638 de exemplare Sandero, multe dintre acestea fiind în versiunea Stepway. Astfel, Dacia Sandero este al treilea cel mai vândut model al grupului Renault în luna octombrie.
Între timp, și electricul Spring se bucură de un succes în categoria mașinilor electrice. Acesta s-a vândut în 2204 unități, fiind a doua cea mai populară mașină electrică după Renault Zoe și peste Tesla Model 3. Și modelul Duster se află în top 10 cele mai vândute modele în octombrie, cu 25.098 de exemplare înmatriculate.
via Profit.ro
In al doilea rand, daca Dacia ar ajunge la 5 stele, nu ar mai fi low cost și ar concura cu alte marci si vanzarile ar scadea.
Dacia vinde scump masini extrem de ieftine. De ce se vand in Franța? Cat sunt in garantie sunt atractive.
Fiecare face ce vrea atâta timp cât este legal ;)
Calitatea jalnică !
De unică folosință acum made in china !
:))))
Numai că ei nu le importă. Nici din Germania şi nici din altă parte. Le au pe ale lor.
Industria samsarilor care vând BMW-uri seria 3 din 2000 cu 5.000 de km e specific est-europeană. Merge la bulgari, ucraineni, români...
Din nefericire, nu fabrica din cauza lipsei de semiconductori, altfel era jale mare pentru ceilalți.
Bonus: Sandero are 2 luni in care a fost cea mai vândută mașină in Europa!
Dar noi avem drumuri din anii 60, unde iti distrugi masina si salariul mediu pe care nemtii il aveau cand aparuse Dacia 1300.
Dar avem pretentii sa aibe toata tara masina din 2021.