În urmă cu câteva zile, șeful Audi, Markus Duesmann, confirma în cadrul unui interviu că brand-ul din Ingolstadt nu va mai dezvolta o nouă generație de motoare cu ardere internă. În schimb, nemții le vor îmbunătăți pe cele existente pentru a îndeplini noile standarde de emisii.
Tot Duesmann a declarat că electrificarea masivă adoptată de mai toți producătorii de automobile nu va avea un impact major asupra mediului înconjurător. Totodată, recunoaște că motoarele "verzi" sunt tot mai greu de dezvoltat.
Veșnicul rival din Munchen, BMW, pare că nu împărtășește părerile producătorului din Ingolstadt.
Potrivit șefului BMW, Oliver Zipse, cererea pentru motoarele cu ardere internă va rămâne mare în următorii ani, tocmai de aceea nemții nu vor renunța la dezvoltarea de noi astfel de propulsoare.
Oficialul german a fost citat de jurnalistul Phil LeBeau, în cadrul unei postări pe rețeaua de socializare Twitter.
BMW face, în același timp, pași importanți spre electrificare.
Producătorul a confirmat că Mini devine un brand 100% electric până în 2030. Totodată, cu ocazia conferinței de presă anuale, BMW a lansat noui i4 și a oferit mai multe detalii despre SUV-ul iX.via The Drive
Singurele care vor mai fi pentru Africa, America de Sud sunt gen low cost Logan
BMW cam pierde startul şi cine ştie poate îşi revin, dar să nu fie prea târziu.
aceste ix sunt urâte, mult sub potenţialul real al BMW, aceiaşi prostie ca să facă variantele electrice mai puţin atrăgătoare...
greşeală care au făcut-o şi alţii...
În schimb, tu mori urât…Audi! Pardon, Auto Union. Şi mai pardon: DKW.
S-ar putea să nu fii Mafia, ceea ce nu te deosebeşte însă de el…
Şi ce performanţe “absolut superioare” visezi, tati? N-auzi, bre, că deja s-a stabilit oficial: neam senzaţii la acceleraţie şi viteză în cazul jucăriilor cu baterii. Sau vei rămâne realmente cu buza umflată, atunci când orice alternativă la sacii pe roţi cu cartofi umani inerţi, burduşiţi şi “monitorizaţi” atent şi neîncetat de Poliţia Gândirii va fi interzisă legal cu desăvârşire…
Audi are o masina electrica la vanzare (in 3 versiuni de caroserie) si anunta ca renunta la MAI, iar BMW are 3 modele diferite (si inca unul anuntat) si cu toate astea anunta ca va continua sa dezvolte si MAI.
Mi se pare ca cei de la Audi vor doar sa faca senzatie si atat.
Singura sansa ca BMW sa faca vanzari bune cu ICE dupa 30' e sa scada cilindreea motoarelor...
Propulsoare ca M50....i6 2L cilindree
Din 2L in ziua de azi se poate scoate 320-350hp fara prea mari batai de cap.....
Am auzit ca si pe Marte sunt niste (mini)martieni. Am vazut reclama la televizor.