Spre deosebire de Audi, BMW nu renunță la dezvoltarea de noi motoare cu ardere internă

de Alexandru Monenciu
Vineri, 19.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful BMW ar fi declarat că brand-ul pe care îl conduce nu renunță, cel puțin momentan, la dezvoltarea de noi motoare cu ardere internă. Oficialul a fost citat de un jurnalist CNBC.

În urmă cu câteva zile, șeful Audi, Markus Duesmann, confirma în cadrul unui interviu că brand-ul din Ingolstadt nu va mai dezvolta o nouă generație de motoare cu ardere internă. În schimb, nemții le vor îmbunătăți pe cele existente pentru a îndeplini noile standarde de emisii.

Tot Duesmann a declarat că electrificarea masivă adoptată de mai toți producătorii de automobile nu va avea un impact major asupra mediului înconjurător. Totodată, recunoaște că motoarele "verzi" sunt tot mai greu de dezvoltat.

Veșnicul rival din Munchen, BMW, pare că nu împărtășește părerile producătorului din Ingolstadt.

Potrivit șefului BMW, Oliver Zipse, cererea pentru motoarele cu ardere internă va rămâne mare în următorii ani, tocmai de aceea nemții nu vor renunța la dezvoltarea de noi astfel de propulsoare.

Oficialul german a fost citat de jurnalistul Phil LeBeau, în cadrul unei postări pe rețeaua de socializare Twitter.

BMW face, în același timp, pași importanți spre electrificare.

Producătorul a confirmat că Mini devine un brand 100% electric până în 2030. Totodată, cu ocazia conferinței de presă anuale, BMW a lansat noui i4 și a oferit mai multe detalii despre SUV-ul iX.

via The Drive

Comentarii (13)

  • Anonim
    Nu renunta decat fraierii electrificarea la ce preturi au masinile electrice este un vis frumos .
    20 4
  • BMW are o abordare logica si echilibrata. Cat timp tehnologia electrica nu permite o densitate energetica mai mare la preturi mai mici, autonomii mai mari si incarcare rapida ce rost are sa dai vrabia din mana (motoare termice si tehnologia aferenta) pe cioara (eco) de pe gard ?
    35 3
  • Seriff
    Corect, uite ca la Bmw mai sunt si oameni care gandesc logic.
    31 3
  • Asta este direct pentru prietenul nostru, Vali, Marean mafiotu', domnul link, care nu mai doarme de grija Bmw.
    19 1
  • Edikkk
    BMW încă nu cred în electrificare, dar până în maxim 2030 preţul bateriilor va scade dramatic iar performanţele vor fi atât de bune că orice maşină termică va fi absolut inferioară, demodată.

    Singurele care vor mai fi pentru Africa, America de Sud sunt gen low cost Logan

    BMW cam pierde startul şi cine ştie poate îşi revin, dar să nu fie prea târziu.

    aceste ix sunt urâte, mult sub potenţialul real al BMW, aceiaşi prostie ca să facă variantele electrice mai puţin atrăgătoare...
    greşeală care au făcut-o şi alţii...
    5 29
  • inexorabil
    În ciuda e-păcatului la care s-au dedat şi ei: CINSTE LOR!!!

    În schimb, tu mori urât…Audi! Pardon, Auto Union. Şi mai pardon: DKW.
    19 1
  • inexorabil
    Va SCĂDEA, aceEaşi prostie şi PE care au făcut-o şi alţii, Electrikkk.

    S-ar putea să nu fii Mafia, ceea ce nu te deosebeşte însă de el…

    Şi ce performanţe “absolut superioare” visezi, tati? N-auzi, bre, că deja s-a stabilit oficial: neam senzaţii la acceleraţie şi viteză în cazul jucăriilor cu baterii. Sau vei rămâne realmente cu buza umflată, atunci când orice alternativă la sacii pe roţi cu cartofi umani inerţi, burduşiţi şi “monitorizaţi” atent şi neîncetat de Poliţia Gândirii va fi interzisă legal cu desăvârşire…
    21 3
  • Eu zic sa ne uitam ami mult la ce fac nu la ce zic (precum proverbul romanesc vechi):
    Audi are o masina electrica la vanzare (in 3 versiuni de caroserie) si anunta ca renunta la MAI, iar BMW are 3 modele diferite (si inca unul anuntat) si cu toate astea anunta ca va continua sa dezvolte si MAI.
    Mi se pare ca cei de la Audi vor doar sa faca senzatie si atat.
    9 1
  • Poi Audi are oricum acces la mai toate motorizarile din grupul VAG si cred eu ca decizia de a opri dezvoltarea de noi propulsoare a venit de la VW care a anuntat ca vrea sa faca economi mari in tot grupul...
    Singura sansa ca BMW sa faca vanzari bune cu ICE dupa 30' e sa scada cilindreea motoarelor...
    Propulsoare ca M50....i6 2L cilindree
    Din 2L in ziua de azi se poate scoate 320-350hp fara prea mari batai de cap.....
    11 1
  • petrush
    cat timp va fi petrol, va fi si diesel. poate si dupa.: audi face metan din energie solara. nu mai stiu unde se face benzina din metan. vor face si motorina.
    12 1
  • @petrush

    Am auzit ca si pe Marte sunt niste (mini)martieni. Am vazut reclama la televizor.
    7 11
  • Inginerul mecanic
    Confirm. Lucrez acum la componente pentru 2 ICE noi de BMW. Bravo BMW. Cea mai tare firma.
    14 2
  • Audi nu renunța la motoarele mai ci la dezvoltarea de alte motoare mai...in schimb au specificat ca le vor perfecționa pe cele existente
    12 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru