Constructorul german va umbla exact acolo unde trebuie, şi anume la autonomie, care va fi cu circa 50% mai mare, însă compania nu a furnizat date exacte în această privinţă.
În prezent, BMW i3 atinge o autonomie maximă teoretică de 190 km cu ajutorul unui acumulator de 18.8 kWh, însă în practică şoferii au mers 130-160 km înainte de a fi nevoiţi să utilizeze priza. Astfel, o creştere cu 50% a autonomiei ar permite şoferilor să efectueze trasee de puţin peste 200 km chiar şi în condiţii mai agresive de condus, suficient de mult pentru un drum Bucureşti - Piteşti dus-întors.
În prezent, pe lângă BMW i3, principalele maşini electrice care se vând poe piaţa din România sunt Renault Zoe şi Volkswagen e-Golf.
Modelul francez se laudă cu autonomie maximă de 210 km obţinută de la un motor electric care obţine echivalentul a 87 CP, în timp ce e-Golf atinge 190 km, la fel ca actualul BMW i3 în condiţii ideale, cu un acumulator de 24.2 kWh si un motor care generează echivalentul a 115 CP.Via Automotive News
Comentarii (1)