Mercedes-Maybach S Class a primit o versiune cu motor V12, cât se poate de discret. Gigantul german Daimler a publicat în urmă cu o zi câteva imagini, pe care nu le-a anunțat nici măcar cu un comunicat de presă.
În aceeași notă discretă, constructorul german de automobile a introdus noul Mercedes-Maybach S680, pentru că asta este denumirea oficială, în configuratorul aferent site-ului oficial din Rusia. Cu acest prilej, germanii au confirmat totodată specificațiile tehnice.
Așadar, de aici am aflat că motorul V12 de 6.0 litri, twin-turbo, dezvoltă 612 cai putere. Unitatea vine alături de o transmisie automată cu nouă rapoarte, iar puterea este livrată ambelor punți. Cuplul nu a fost publicat, dar se pare că ar fi vorba despre 1.000 Nm.
Mercedes-Maybach S680 cântărește 2.350 de kilograme. În ciuda gabaritului, suta de kilometri pe oră este atinsă în doar 4.5 secunde. Viteza maximă, ca de obicei, este limitată la 250 km/h.
Configuratorul respectiv dezvăluie și prețul de pornire pe această piață: 27.850.000 de ruble, echivalentul a 310.000 de euro.
via Motor1 și Mercedes-Benz Rusia
Carevasăzică, Daimler s-a gândit să închidă (că de desfiinţat…numai istoria are acest drept şi această putere) MARCA Maybach, din raţiuni de profit nesatisfăcător, dar s-o reactiveze în ideea de a o “topi” în peisajul mult mai vandabilului MB, ca să justifice nişte “scoruri” astronomice, din categoria aristocratică RR-Bentley.
Totuşi, fără supărare, “Mercedes-Maybach” propune acelaşi rafinament ca al celor două englezoaice, mai ales că acum mizează pe…minimalism arhitectural de condiţie high-tech, fidel Teslei?!?
Scuzaţi, dar miroase a ţeapă de zile mari. Mă rog, fiecare este liber ornitologic să-şi arunce bancnotele în stânga şi în dreapta (nu şi în extrema dreaptă :D), dar trebuie să fii aşa, MAI BAHic, ca să te laşi îmbrobodit de “hiperluxul” daimlerian (ca potenţial client rus, de ce nu? – probabil că, la ei, tot ce zboară dinspre Vest se bea/alină cu votcă).
Doar că, mare păcat, că partea de generare a mișcării, motorul termic este unul uzat moral şi extrem de poluant.
Aşteptăm cu interes un Maybach FULL ELECTRIC pentru totuşi anii 202x
Nu o maşină termică de anii 80-90
https://www.youtube.com/watch?v=TmO4NwuIfrs
Ca de obicei, toate acele mârşăvii premeditate s-au petrecut în împuţitul de Est, în decrepita de Rusie comunistă, participând, fără niciun fel de scrupule, mărci precum Putinodge, Moscovam, Kremlinord şi Sputniklet.
Ma gandesc ca pe cei polari ar fi mai rentabil, ii impusca si dupa aia zic ca au murit de fapt de la poluarea masinilor TDI euro 6 care ar trebui interzise.
Oameni buni, Arthur era un mijlocaş foarte bun de la Juventus (nr. 5). Bă prinţe, ai împuşcat o speranţă a Seleção. Dar cel mai mult va suferi Juve. Tu crezi că Agnelli are bani ca să-l readucă pe campionul mondial Pogba? N-are, tati, căci Tavares vrea să investească primordial în Lancea (care, cum se va înfige în ţintă, va zbârnâi). Sau ar avea, dar numai dacă forţează reclama cu Jeep (probabil că Ronaldo va şuta direct din Wrangler-ul cu care va intra pe teren, iar pentru detentă va apăsa pe “Eject”-ul de la scaun).
Deci, asta-i problema cea mai gravă: Emanuel i-a stricat planurile tactice lui Pirlo. Iar noi fabulăm aici despre urşi, Carpaţi şi mândria de a fi europeist.
Si acum tot in pix il doare, doar ca nu recunoaste, important e sa faca banutzu.
Asocierea numelui Maybach cu numele modelelor Mercedes e aiurea si produce confuzie...