Sony aduce un prototip îmbunătățit al sedanului electric Afeela la CES 2024

de Alexandru Monenciu
Marti, 09.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sony Honda Mobility a adus o versiune "evoluată" a sedanului electric Afeela la CES 2024. Intrarea în producția de serie este programată pentru anul 2025.

La începutul anului trecut, Sony și Honda au prezentat un prototip al sedanului electric Afeela. Acum, cele două companii au profitat de ediția din 2024 a Consumer Electronics Show din Las Vegas pentru a dezvălui o versiune "evoluată" a acestuia

Înainte de toate, lungimea prototipului electric Afeela a crescut cu 20 de milimetri, astfel că măsoară acum 4.915 milimetri. Celelalte dimensiuni au rămas neschimbate: 1.900 mm lățime, 1.450 mm înălțime și 3.000 mm ampatament.

Apoi avem câteva modificări de ordin estetic. Spre exemplu, Sony/Honda a venit cu un spoiler frontal nou, oglinzi exterioare convenționale, spoiler spate redesenat, portbagaj revizuit și stopuri, de asemenea, noi.

Chiar dacă modificările interioare sunt mai discrete, avem și aici o consolă centrală revizuită, care integrează două zone de încărcare wireless pentru telefoanele mobile, un volan retușat și o nouă oglindă retrovizoare.

Viitorul sedan electric Afeela este echipat cu două motoare, care dezvoltă împreună 489 de cai putere.

Din pachet mai face parte o baterie de 91 kWh, iar mașina poate fi încărcată rapid cu până la 150 kW.

Modelul cu zero emisii va intra în producția de serie în 2025. Dar, până atunci, fanii jocului Gran Turismo 7 o vor putea conduce, în mediul virtual, desigur, în lunile următoare.

via Carscoops

Comentarii (5)

  • nu inteleg ce tot fac cu prototipul asta, ca sunt deja cativa ani de cand ni l-au aratat prima data. il folosesc oare ca perna ca sa doarma mai bine? trezirea baa ca va mananca cu fulgi cu tot tesla si chinezii byd, nio, xpeng, zeekr si restul. tot renumele vostru de mare brand sony valoreaza fix pixu cand vine vorba de a alege un produs competitiv si nu doar vorbe goale si iluzii de mare brand. la fel o sa fie maturati toti cei care azi o scalda, in loc sa priceapa de ce fac ceea ce fac in prezent tesla si chinezii.
    6 1
  • Sony nu există practic în lumea auto… doar se joacă, au bani de aruncat.
    Mai sunt unii, parca Lucid îi cheamă ;)))
    În schimb ai dreptate, BYD mătură cam cu toți, inclusiv cu Tesla și asta pentru că au mizat pe mașini “normale” și nu bla, bla premium/lux. BYD pot să reducă din briz, briz-uri și din preț fără să-și dea foc la restul gamei. Tesla nu poate, și-au cam dat șah-mat. Dacă Musk ar fi un geniu productiv ar venii cu un brand low cost și ar ieși din menghină, altfel fiecare zi care trece aduce mai multă concurență și va fi tot mai greu mai ales că portofoliul tesla se învechește și efectul WOW se diluează.
    De ce au crezut unii că în momentul în care ne vom lua BEV, vom “vrea” premium, habar n-am. La ICE-uri, ne uităm la prețuri, drive test, review-uri, analizăm, cântărim etc. la BEV accelerăm în linie dreaptă și plătim “cu cardul”, simplu nu?
    1 3
  • oricine
    Deja pare depășită ca design. Dar merg bine cu pokemon și automatele de distribuit chiloți purtați.
    0 0
  • Alex @Dutz
    Tesla (si altii) au inceput prin a ataca piata premium din cauza costului mare al bateriilor. La inceputurile tehnologiei BEV era imposibil sa concurezi cu masinile termice de volum (din cauza pretului) si atunci au incercat sa ofere alternative la masinile premium. Plusul de performanta (si chiar confort) e mult mai ieftin de obtinut la BEV-uri decat la ICE si atunci produsul final cu performante similare va avea si un cost relativ similar.
    Odata cu maturarea tehnologiei si dezvoltarea unor linii de aprovizionare (cu baterii si alte asemenea) a inceput sa scada si pretul la BEV-uri si pot concura cu marcile de volum.
    Asa a ajuns si Tesla de la S-X la 3-Y si probabil in viitor la un model 2 accesibil. Inca mai este mult de cercetat/optimizat pana sa ajunga pretul unui BEV mini sau compact la pretul unei termice din aceeasi clasa.
    Si mai este si un alt motiv de a incepe cu produsele premium: tinta lor sunt oameni care in general isi permit mai multe masini si nu vor resimti atat de puternic limitarile BEV-urilor.
    2 0
  • poooftim? sedan? macar de-ar fi fastback, dar chiar si asa, cum sa mai vii cu sedan in 2024 cand tot ce se cauta acum sunt suvurile? probabil vor doar sa faca figuratie si atat, ca nu par capabili de ceva mai serios.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru