SONDAJ: Mercedes SLS AMG este cea mai atractivă maşină germană
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În cadrul unui studiu realizat de publicaţia Auto Bild, Mercedes SLS AMG a fost desemnată cea mai atractivă maşină germană. Aproximativ 100.000 de cititori ai revistei germane au votat pentru supercar-ul celor de la Mercedes. Pe locul al doilea s-a clasat tot un model creat de Mercedes, E-Klasse Cabrio.
La categoria Studii de design si Concepte, primul loc i-a revenit lui Mercedes F800 Style. Acest studiu se află la cea de-a cincea editie, cititorii revistei germane putând să aleagă între 103 modele grupate în cinci categorii.
“Vehiculele noastre sunt exemple de sportivitate rafinată. SLS AMG, E-Klasse Cabrio şi F800 Style expun stilul de design inconfundabil al Mercedes, şi totodata reprezintă puncte de plecare în ceea ce priveşte viitorul design-ului”, a declarat Gorden Wagener, şef de design Mercedes.
Via | inautonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
PS:suna a marketing DE-MASCAT:))
iata castigatorii:
Alfa Giulietta clasa mica, compacta
BMW Seria 5 clasa limuzina si breakuri
Mercedes SLS clasa sport
Dacia Duster clasa SUV, van, 4x4
BMW Vision Ef Dynamics clasa concepte
In Europa sunt aceiasi castigatori cu o exceptie. La Clasa SUV a invins BMW X1.
Si atentie e o greseala in articol. nu au fost 100.000 cititori votanti in germania ci 100.000 in toata Europa din care 5000 in Romania.
Asadar, respect Mercedes din partea unui fan BMW.
un exemplu relevant
Bmw detine Mini, si dupa cum cei de la BMW au o larga gama de motorizari diesel de la 118 cp pana la 305 cp....si sti ce au facut?
Fiind o marca premium nu au facut compromisuri, nu au redus costurile si au pus un motor 1.6 109 cp diesel de la Peugeot.
La fel de bine puteau sa puna motorul diesel de pe 116d nu crezi?
Asta inseamna exclusivism, marca premium.
Si sunt mii de detalii pe care le vezi doar daca ai oarecum contact cu aceste masini sau sa zicem daca macar te informezi.
Iti mai dai un exemplu si gata.
Sa zicem ca vrei sa iti cumperi un A3 full, ca iti place, ca e Audi ca mereu ai visat....si doresti si tu o navigatie cum gasesti si pe modelele superioare ca a4, a5,a6, a8 etc. adica navigatia care poarta numele MMI. Uite ca nu se poate. Ai la dispozitie doar o navigatie pe care o gasesti si pe un amarat de seat exeo. La seria 1 iti poti adauga optiunea de iDrive (cum e MMI la Audi).
Sau ce marca premium din lumea asta are butoane de hatchback pe model supersport de lux? Doar Audi....
Pe R8 au butoane de la geamurile electrice de pe Golf 5.
Cate exemple mai ai nevoie? Eu sunt indoctrinat?
Sti care e diferenta intre Mercedes-BMW si Audi?
Mercedes si BMW impart piese intre ele iar audi imparte piese cu Skoda-Seat-VW.
Asta e diferenta.
Daca ai exemple concrete, bazate pe argumente si nu frustrari interioare te astept cu un reply. Daca nu abtine-te ca nu suntem pe messenger si nici nu spargem seminte.
Bafta.
Faptul ca scrie TDI si pe Lupo si pe Fabia si pe A8 nu inseamna ca motoarele sunt identice. In esenta e vorba de un lucru comun, dar analizate atent vei vedea de ce un TDI de pe un Audi e mai scump (pentru cine nu stie si il rog sa se intereseze, inclusiv materialele din care e compus motorul sunt diferite, unul din motivele pentru care motoarele Audi sunt mai rezistente). Intreb si aici: de ce proprietarii de Audi sunt (foarte) multumiti de masinile lor, daca VW=Audi=Skoda=Seat?
@Victor: acum cativa ani era un numar din AMS in care se facea analiza asta, ce au in comun cel mai ieftin si cel mai scump model al producatorilor. Imi amintesc ca la Mercedes erau identice blocul de lumini, maneta semnalizarilor... si cam atat daca imi amintesc bine (Clasa A vs Clasa S). In rest s-au analizat Toyota Yaris si LandCruiser 120 (fostele generatii) si C2 vs C5 (tot fostele generatii), iar astea aveau si mai multe lucruri in comun.
Inca ceva: in ultimul numar AutoBild sunt testate A8 vs Seria 7 si A8 iese invingator (destul de greu, e drept). Oricum nu se poate vorbi de masini slabe la nivelul asta.
"Nu poti sa fi No.1 si nu poti sa te consideri premium cand ai aceleasi motoare a o skoda de 15-20 de mii de euro, nu poti sa te numeste premium cand imparti piese cu marci mai ieftine, si mai ales nu poti sa te numesti premium atunci cand singurul tau scop este sa incerci sa fi la fel de luxos ca un Mercedes si la fel de dinamic ca un BMW". O zi buna si tie!
Cat despre motor am mai zis si eu dar probabil din orgoliu nu ma asculti. Am vb cu mecanici de la porsche despre motorul de 2.0 tfsi de pe gti, la audi acelas motor are alta turbina de exemplu..si mai sunt diferente.
Cum s a ajuns iar la vag vs BMW ? Ca parca era vb de SLS AMG...
In rest... ma enerveaza astia ingusti la minte; indivizi pt care doar Nokia fac telefoane, doar Sony fac televizoare si casetofoane, doar BMW si Mercedes fac masini premium etc. Desi o sa-mi sara cativa parameci in cap ca sunt fan VAG, ca am TDI si ca stau cu bidonul de ulei in buzunar dupa mine (conduc un motor pe benzina aspirat :D) am sa spun si eu cate ceva ca de... am si eu slabiciunile mele. In primul rand ca nu inteleg de ce se ajunge mereu la VW Grup vs restul lumii? Chiar si contestarii nu-si dau seama ce serviciu fac nemtilor, le fac reclama gratuita la greu. Ma rog... fiecare cat il duce capu'. Legat de faptul ca Audi imparte diferite componente cu marcile din grup, ca aici e buba si zic unii ca deaia nu ar fi Audi premium. Nu o sa ma lungesc prea tare ca este mult de spus si sunt cam plictisit. Pun doar cateva intrebari:
1. Daca BMW sau Mercedes ar fi facut parte dintr-un grup auto multibrand credeti ca nu si-ar fi impartit costurile?
2. Ca noul A8 cam este referinta clasei - asa cu piese de "Skoda" - o fi premium sau nu? Ca A4 este 'best in class' cu piese de "Polo" e de rau dau de bine? Ca R8 a batut cam tot cu butoane de "Fabia" nu e premium sau...?
Stiti ce e paradoxal? Ca toare publicatiile auto lauda calitatea interioarelor Audi si ii plaseaza ca fiind cei mai buni in materie de finisaje si materiale folosite. Pai daca imbinarile perfecte si materialele de calitate nu inseamna premium sa inteleg ca plasticul tare din X3 e mai luxos? Indoctrinarea asta....
Skoda in sine se doreste a fi o alternativa mai ieftina la VW, iar Audi o alternativa premium la VW, in timp ce cu Seat, VW a vrut o marca , care sa aiba un caracter sportiv (se pare ca numai prin design) la un pret relativ redus. Asta a fost ideea lui F. Piech, fostul boss al grupului VW (un tip f destept), aceea de a oferi ceva "mai sus si mai jos" decat VW, iar banii sa vina tot in grupul VAG. Gandeste-te ca VAG are de la masini de 8-9000 de euro (Fabia si Fox), pana la mult peste 100 000 de euro (Bentley si Lamborghini). Deci practic, au acoperite cam toate segmentele.
In plus, tu crezi ca diferenta de peste 10 000 de euro dintre un Passat si A4 o fac cateva diferente de setari? Asta pe langa materialele mult diferite etc. Prietene, fii serios.
Daca si mecanicii de la Porsche Romania sunt mecanici atunci eu imi cumpar VW maine si ascult manele la maxim.
Exista mai multe tipuri de 2.0 TFSI.
2.0 TFSI 170-200-210 au un cod de turbina
2.0 TFSI 230 (golf 30 edition), 240 (leon) 265 (s3, golf r20) au alt cod de turbina
Cand o sa intelegi si voi ca fenomenul asta auto nu e pe baza de "am un vecin care are...... si a facut ......... km, deci e cea mai tare hai sa imi cumpar si eu" sau "am vorbit cu un mecanic care mai e si de la pbn, macar daca era de la o reprezentanta ca lumea" sau "am auzit eu...." sau "masina nemteasca e masina nemteasca" sau "am citit in revista ca masina ..... e cea mai tare" etc.
Deci nu. Fenomenul auto, nu e fotbal, nu e politica, trebuie sa sti ce vorbesti, m-am saturat sa citesc numai pareri din auzite....zi frate daca ai citit codul de pe turbina tu singur, zi ca ai desfacut doua 3.0 tdi-uri de pe un vw si audi ca sa zici ca nu sunt la fel, zi prin ce difera...si tu si laucalin nu prea aveti mare treaba cu fenomenul asta.
Nu sunt eu mare cunoscator, nici nu am pretentia dar nici dupa ureche asa nu putem sa vorbim.
Bafta.
Articolul este despre Mercedes, iar voi va tot luati de Audi si grupul VAG.
Fiecare cu oala lui...in acest articol este vorba de Mercedes-Benz.
@raduvlase. Corect, discutia a deraiat bine de tot. Sa mai taiem din ele da-le ...
@RTI cand spui ca A6 "nu are nivelul" lui Seria 5 sau E Class te compromiti din start. Stiu ca e la moda sa spui ca VW/Audi e de porc dar las-o asa. Spre deosebire de tine eu am condus A6 si daca tu gasesti la masina aia ceva non-premium eu ma duc si ii tai un coi lu' Martin Winterkorn (Boss-ul Audi la lansarea A6 si actualul CEO al grupului VW). Comparativ cu modelul anterior de Serie 5 (bangle) si vechiul E (masini din generatie cu actualul A6), Audi-ul are cel mai reusit interior de departe. Mergi cu el macar 100m si apoi cu celelalte si o sa vezi de ce spun asta. Adauga faptul ca motoarele si transmisia sunt cel putin la acelasi nivel, iar estetic arata foarte bine si o sa vezi ca iti da al naibii de premium.
@noname. Prietene daca ma iei cu "au zis mecanicii" lasa-ne. Care mecanici? Aia care spun ca uleiurile 0w40 sunt prea subtiri? Sau aia care la revizii iti pun ulei peste nivelul maxim si zic ca nu are nimic? Intreb doar ca sa stiu din start la ce nivel coboram discutia.
Nu am citit toate balariile de mai sus, doar ultimele post-uri.
C-G-C: intrebai de ce se ajunge tot timpul la discutii de genul "brusli bate pe vandam"? Vezi ca si tu promovezi astfel de subiecte, un simplu copy&paste si iti dovedesc.
Legat de Audi A6 si Seria 5, nu ca nu e premium, dar este sub BMW si probabil si Mercedes, zic probabil ca nu am condus un model Mercedes peste 2000.La transmisie si motoare nu se pot compara, i'm sorry.Sau tu compari doar RS6 cu M5? ca eu vb de masini de rand.
Dar asta e parerea mea.
Cat despre discutiile de mai sus, nu vreau sa ma bag dar din ce stiu eu: 1.BMW; 2.Mercedes; 3.Audi; fie ca e vorba de performante, motorizari, fiabilitate, vanzari sau overall value. N-are rost sa ne mai certam.
Toate cele bune
1.bmw, 2-3.audi/mercedes - motorizari, tinuta de drum
1.audi, 2/3.bmw-mercedes - raport lux/motorizari, interior
overall value: merc=bmw=audi, depinde de gusturile fiecaruia