Esential
75 | CP dezvolta cel mai puternic motor din gama 206+, unitatea pe benzina de 1.4 litri. |
75 | CP dezvolta cel mai puternic motor din gama 206+, unitatea pe benzina de 1.4 litri. |
In vremuri de restriste, Peugeot se agata de modelele sale de succes pentru a-si croi drum prin jungla crizei economice. Acesta poate fi considerat background-ul lansarii lui 206+, care reprezinta nu doar o noua versiune, ci un facelift accentuat al clasicului model care a scos Peugeot dintr-o criza care dura de ceva ani in momentul lansarii sale, in 1998.
Noul 206+ preia o multime de elemente estetice de la 207, fratele mai mare, mai tanar si mai ales mai modern. Apar astfel noi blocuri optice frontale, o noua grila si o noua capota, aceasta din urma beneficiind inca de "stampila personalitatii" lui 206, cele doua prize din aer amplasate in partea laterala superioara.
Peugeot 206+ este destinat exclusiv pietei europene, astfel ca francezii au ales sa monteze sub capota acestuia motoare cu appeal la publicul tinta de pe Batranul Continent. Este vorba de o unitate de intrare in gama de 1.1 litri si 60 CP si de un propulsor de 1.4 litri si 75 CP (ambele pe benzina) si de diesel-ul de 1.4 litri si 70 CP.
via | Peugeot
" a scos Peugeot din foame "
un model de luat in seama
http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-diverse/articol-peugeot-207-brazilia-265200
articol-peugeot-207-brazilia-2652009
Chiar la atat se reduce judecata voastra? Daca are 60cp, e praf?
Masina asta a facut niste vanzari sanatoase si chiar a scos Peugeot din foame. Nu vedeti ca lumea s-a schimbat mult, acum doar ce e ieftin e si bun?
Eu nu vad nimic rau in masina asta, macar e sincera, adica are aceeasi platfroma si cam acelasi design de atata timp. Octavia Tour e la fel, se vinde f bine si e f fiabila. MAcar nu fac ca altii, sa ne minta ca lanseaza modele noi si de fapt sub caroserie e aceeasi masina (vezi Laguna 3).